Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har virkelig brug for jeres hjælp med noget feed back på min hjemmeside:-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra køge
Tilmeldt 12. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Ferrari-billboard Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

flot hjemmeside, meget overskuelig. Savner dog information omkring hvor bilen kører rundt (hvor bliver den set henne og hvornår er bilen ude og køre ) hvis man bestiller f.eks. den øverste pakke.

Fra København N
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Esben Bock Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Websitets design er rigtig godt og passer til produktet. Jeg mangler dog umiddelbart eksempler på, hvordan det kommer til at se ud. Og så tror jeg også, i ville kunne få noget ud af at have en meget tydelig knap / cta , der guider den besøgende til at bestille ligesom f.eks. her.

Konceptet ser rigtig spændende ud. Jeg håber, det lykkes for jer.

Fra Vejen
Tilmeldt 1. May 11
Indlæg ialt: 20
Fra  By Lomholt Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Fed idé og flot hjemmeside, well done! 

Jeg faldt lige over disse formuleringer under "priser"

"En hel weekend mere DIG i bilen. Du får nøglerne og må gøre lige det som du drømmer om.. Måske er det at være ferrari ejer i en hel weekend."

Mener du ikke "En hel weekend Med DIG i bilen...."

"Men igen du bestemmer og, vi skræddersye lige det som du ønsker."

Her mangler lige et "R" på skræddersyer. 

Inden du godkender din reklame vil vi vise dig et billed af hvordan det kommer til at se ud. Dit firma skal blot levere filen med reklamen.

Her mangler der lige et "E" på billede. 

Det ikke for at være laurits politibetjent, men synes din side fortjener de småfejl rettet! 

All the best

Lars Lomholt

Fra køge
Tilmeldt 12. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Ferrari-billboard Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

du er skam ikke laurits politibetjent, man får desværre kigget sig blind på stavefejl, så dejligt at du gad hjælpe :-)

Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 13
Indlæg ialt: 22
Fra  Abrella Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot, faktisk utroligt flot.

Et par ting som jeg gerne ser. 

1. Flyt den der standard formular til kontakt og smid istedet dit tlf nummer og mail. Det andet er så upersonligt og en henvendelse kan have flere grunde end katagorierne.

2. Cases - hvem har gjort før, hvad siger de.

3. Synes den er tam og ligegyldig når du siger "koster ikke mere end andet reklame, men bliver set" - det virker slet ikke. Det værste man kan gøre er at kritisere andre og underbygge sig selv på den måde. Og især når du ikke beviser det. Det er en påstand, som du ikke ved noget om. Hellere være konkret så, eller vis det på en film.

Ellers synes jeg det ser godt ud som sagt tidligere.

Fra køge
Tilmeldt 12. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Ferrari-billboard Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Anders 

mening er også at der skal være en film, den er dog ved at blive optaget.. Men du har ret at der skal være noget bevis for at lige min reklame søjle er bedre ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed hjemmeside, er helt vild med det design der er valgt.

Dog er der et par småting; når man trykker på "Om Billboard" er "Bestil-boksen" synlig

med det samme, hvorimod det tager resten af teksten et par sekunder at komme frem.

Det samme gælder når man trykker på "Priser". Herudover mangler der generelle kontaktinformationer, som

telefonnummer, emailadresse og cvr-nummer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjov idé, det må jeg sige.

Hjemmesiden er flot, men jeg er enig i, at teksten skal komme hurtigere frem på undersiderne. I det hele taget ser jeg gerne, at hele sitet får en hurtigere respons. Det hele går en smule langsomt.

Ellers thumbs up!

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra køge
Tilmeldt 12. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Ferrari-billboard Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres gode feedback, jeg suger til mig af gode råd. ja Mikkel det er en meget sjov måde at lave reklame på.. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)