Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kode til kladde på virk.dk - Webreg?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at registrere en virksomhed på virk.dk - webreg og mangler nu kun, at min bank går ind på min kladde og skriver, at pengene er tilgængelige på en konto.

Måske er det pga. ferie, men min bankmand er helt blank på, hvad han skal. Og han spørger nu efter en kode til kladden på webreg. Men jeg kan kun finde et navn på kladden (som er virksomhedsnavnet).

Er der nogen, der kan guide min bankmand her? Og findes der evt. en kode til kladden på webreg, som jeg bare ikke kan finde?

vh

Brynello

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

du har ved registreringen fået en kode fra webreg netop til bankens bekræftelse, så  du må ha misset den - jeg ved ikke om du kan få den igen ved at gå i ændringsblanketten, men netop den kode kommer til brug for bank (eller vel også advokat konto) hvis selskabskapitalen skal bekræftes af extern

Du kan også ser her (tilfældigt bare ved google - en bank der også beskriver dette behov) https://www.moensbank.dk/erhverv/stiftelse-af-selskab

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. May 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Tak for svar. Jeg prøver videre med banken Smile

vh

Brynello

Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Brynello, fandt du svaret? (er i samme udfordring efter at have registreret et IVS)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)