Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den nye gratis SelvSalg boligportal

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 17
Fra  Gratis SelvSalg SelvEstate.dk Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

SelvEstate, som vi lige har startet, er en HELT GRATIS digital service for boligsælger til at sælge deres bolig selv. Man kan nemt tilmelde sig en konto og lægge sin bolig til salg, og boligen bliver sælges sammen med alle boliger i Danmark. Man kan også bruge SelvEstate som en søgemaskine over boliger for alle tilgængelige boliger på markedet. 

Vi mener, at online-cloud-baserede boligsalg er en tendens i fremtiden, og boligmarkedet skal være gennemsigtigt. Det skal være nemt for køber og sælger at købe og sælge huse uden ejendomsmægler.

Vi rigtig gerne vil have jer til at kigge på, og det vil være fedt med lidt kommentarer o.l.

Hjemmesiden er selvestate.dk

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen,

SelvEstate

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som bolig-søge maskine dur den simpelthen ikke.

bolig.dk er bare langt bedre med deres kortfunktion mv.  

Som ny boligsite er der nok kun 1 vej at gå. Forsøg at gøre det bedre end de andre. -Ellers er det svært at se hvad man skal med jeres side?  -Der findes allerede en side der er bedre, så hvorfor bruge jeres?

Fair nok, hvis man kan sætte sin bolig til salg gratis... men så fokuser på det.. det jeg ser, når jeg går ind på jeres side, er en kopi af boliga, blot med en del mangler.  -Man får indtryk af det er en søgemaskine til boliger, blot uden kortfunktion.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 17
Fra  Gratis SelvSalg SelvEstate.dk Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for din kommentar og dit forslag, det er hvad vi ønsker at høre og forbedre som en ny nystartede :)

Vores fokus er primært sætte sin bolig til salg, men vi vil også gerne give søgefunktioner til købere i hele boligmarkedet.

Kort er helt sikkert noget, vi vil arbejde og forbedre næste. Lige nu, der er en simpel kort søgefunktion allerede, og det kan bruges i alle enheder, herunder mobil og tablet.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt at det er på tegnebrættet.

Måske i skulle overveje at gøre det mere synligt at i tilbyder gratis ejendomsmæglibg. Forsiden burde efter min mening KUN fokusere på dette.
Fremhæv de fordele jeres service har:

-Gratis oprettelse af salg
-Synlighed på alle online boligportaler
-mulighed for tilkøb af rådgivning eller hvad i nu har.

Derudover giver det mening hvis man tydeligt kan se at man kan få hjælp til alt det praktiske. -oprette salgsopstilling, tilstandsrappport -el-rapport, ejerskifteforsikring osv.

Siden ser iøvrigt ud til at ha' kostet lidt at lave, så vil absolut mene at det evr er værd at bruge lidt penge på at få konceptet helt skarpt.

Held og lykke med det hele. Håber i får stor succes.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 17
Fra  Gratis SelvSalg SelvEstate.dk Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for din feedback. Vi vil forbedre med dit forslag :)
Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 37
Fra  Ejendomsmægler.NU Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SelvEstate.

Hvem laver papirarbejdet for jeres kunder?

Få 3 Gratis Ejendomsmægler Tilbud

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SelvEstate

Tillykke med siden!

Jeg har kun lige skimmet den igennem og det første der springer i øjnene er at der virkelig er gang i husmarkedet i Blokhus. I hvert fald tager de dagens højdespringer med en stigning på hele 142 % :)

Dernæst så kiggede jeg lidt nærmere på "om os" og der er en lidt stavefejl o.lign. men nok ikke noget man ikke kan leve med som bruger.

Alt i alt en fin start synes jeg :)

 

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino er selvfølgelig et iværksætter site, men få evt. lidt feedback fra nørderne inde på boligdebatten.dk.

Jeg tænker lige som de andre her i tråden at der skal laves noget papirarbejde o.l. Et boligsalg/køb er den største handel almindelige mennesker kommer til at lave i deres liv så de fleste vil vel godt have at det bliver gjort ordenligt. Så du/I skal have gjort folk helt trygge ved at bruge jeres site.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 17
Fra  Gratis SelvSalg SelvEstate.dk Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Ejendomsinvestor

Tak for dine feedback.

Vi havde udviklet en robot, hvor den samler oplysninger om alle boliger til salg på markedet, så den beregner prisændringer for alle boliger hver dag :) Og håber, at dette kunne give et gennemsigtigt marked for alle.

Vi vil rette stavefejl og tilføje en funktion til at give feedback og idé til SelvEstate meget snart.


Med venlig hilsen,
SelvEstate.dk

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige et spørgsmål mere. Hvordan vil I tjene penge på siden?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)