Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shared host søges...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger et sted hvor jeg kan lægge mit site.

Det skal IKKE være UnoEuro eller MeeBox. - Det har jeg simpelthen ikke tålmodighed til.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at prøve https://chosting.dk/

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Af hjertet tak. Det vil jeg kigge nærmere på.

Har du erfaring? - Er der god performance?

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har to-tre venner som har sagde godt om dem, du kan betale 1 mrd af dagen altså det vil sige finder du et som er bedre om 3 mrd så har du kun betalet for de 3 mrd,

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Hvad er dit site lavet i? Hvis det er PHP / Linux tilbyder vi det vi kalder "high-end webhotel" til 3600 dkk ekskl moms pr år. Der er kun FTP adgang, da vi varetager alt andet.

- Placeret nær dix'en (InterXion i Lyngby)
- Døgnovervåget (men vi kan kun træffes pr telefon i kontortid)
- Daglig backup til 3 x remote lokationer
- FTP adgang låses til dine IP adresser
- Ingen mailserver - Vi plejer at anbefale Google Apps 
- Super performance!
- Ingen binding 

Hvis du har brug for betalingsgateway har vi en pakke til 4800 inkl Quickpay Betalingsgateway,

Mvh Ronni

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten,

Vi er måske det rigtige valg hvis du søger noget højere kvalitet. Alle vores pakker er hostet på servere med enterprise SSD'er i RAID 10 hvilket giver meget god hastighed.

Derudover hjælper vores support selvfølgelig hvis der skulle være nogle problemer.

Vi oversælger ikke vores servere hvilket betyder at vi ikke sælger mere kapacitet end vi har, så vi gør det ikke langsommere for alle andre bare fordi 1 site er populært.

Vi tager backup hver dag til 4 forskellige backup servere placeret i forskellige datacentre i forskellige lande og kontinenter.

Vores mindste pakke indeholder 2 GB plads og 100 GB trafik og koster 50 kr. / måned inkl. moms. Hvis du er interesseret i at høre mere skal du være velkommen til at kontakte os.

Sommeren er over os, så derfor har vi også lige nu et sommertilbud hvor du kan spare 50 % de første 3 måneder.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Til jer der skriver med tilbud. - Vil i lige skrive hvordan jeres support er. Hvornår kan man få fat i nogen. Hvad er jeres response-tid?

Er dette beskrevet i en Service Level Agreement?

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Til jer der skriver med tilbud. - Vil i lige skrive hvordan jeres support er. Hvornår kan man få fat i nogen. Hvad er jeres response-tid?

Er dette beskrevet i en Service Level Agreement?

Der er folk på arbejde hele tiden hos os. Svartid er som regel meget hurtig - afhængig af den specifikke tickets kompleksitet, længe og hvor travlt vi har, hvor vigtig den ticket er, mv.

Dog oplever man mange gange svar indenfor meget kort tid -typisk snakker vi under 1 time Det er dog ike beskrevet i en SLA.

Hvis det er noget hvor det måske tager 15 minutter ekstra at undersøge sagen nærmere sidder vi heller ikke og skriver et svar til den ticket - så kan vi godt finde på at undersøge sagen, fikse problemet, og lave 1 samlet svar. - Det er naturligvis ikke tilfældet hvis det tager meget lang tid at undersøge sagen.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer - Serverfruit:

Carsten Kvist:

Til jer der skriver med tilbud. - Vil i lige skrive hvordan jeres support er. Hvornår kan man få fat i nogen. Hvad er jeres response-tid?

Er dette beskrevet i en Service Level Agreement?

Der er folk på arbejde hele tiden hos os. Svartid er som regel meget hurtig - afhængig af den specifikke tickets kompleksitet, længe og hvor travlt vi har, hvor vigtig den ticket er, mv.

Dog oplever man mange gange svar indenfor meget kort tid -typisk snakker vi under 1 time Det er dog ike beskrevet i en SLA.

Hvis det er noget hvor det måske tager 15 minutter ekstra at undersøge sagen nærmere sidder vi heller ikke og skriver et svar til den ticket - så kan vi godt finde på at undersøge sagen, fikse problemet, og lave 1 samlet svar. - Det er naturligvis ikke tilfældet hvis det tager meget lang tid at undersøge sagen.

Tak. Se, DET er vigtig information. :-)

Jeg ser på det.......... Men først i morgen!!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville bare lige hurtigt skrive en kommentar fra vores side af. Vi bruger SSD diske hvilket giver et rigtigt godt boost i performance og så bruger vi desuden LiteSpeed webserver som især i afvikling af PHP giver en ret stor fordel. Så på performance delen mener vi at vi ligger i top. Vi tilstræber at svare på alle support spørgsmål inden for 1 time, og er også på om aftnen og i weekenden (gennemsnitlig svar tid i denne måned: 56 Minute(s) and 31 Second(s) ).

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)