Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MobilePay som betalingsløsning på webshop

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man spørge dig her og hører om hvordan du har gjort med Mobilepay ? Jeg og også interesseret i den løsning, selvfølgelig forudsat at den er helt lovlig.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Things4kids Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også interesseret i at høre beautylicious erfaring, og andres erfaring. Selv har jeg valgt ikke at løbe en risiko med mobilpay og tilbyder derfor paii - mobilbetaling på min shop: www.things4kids.dk
Det er helt lovligt og fungerer ganske glimrende.

Vh Janne :)

  <a href="http://www.things4kids.dk">Yes Things4kids- Barnevogne for alle! <a/>

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor stor en del af dine kunder bruger Paii ? Det lyder ikke helt uinteressant.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Things4kids Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nystartet og ved derfor ikke præcis hvordan det vil komme til at se ud og hvad kunderne vil gøre. Jeg regner med at max 20 % vi være paii- betalinger eftersom jeg også tager dankortbetaling.

Umiddelbart ønsker jeg at tilbyde tre betalingsalternativer til mine kunder, hvoraf en af dem skal være mobil. Kortbetaling er den vigtigste (også et af mine konkurrence barometre) og direkte kontooverførsel den sidste mulighed (jeg taber ikke noget på at tilbyde dette) men jeg går helt klart udfra at 95 % af kunderne vil vælge et af de to første alternativer. Lad os se når jeg har løbet www.things4kids.dk rigtigt i gang og der kommer reelle tal på omsætningen.

Hvad skal du til at starte op? Hvilke kunder skal du nå ud til?

  <a href="http://www.things4kids.dk">Yes Things4kids- Barnevogne for alle! <a/>

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er startet op for 3-4 måneder siden og sælger børnetøj. Jeg tager betaling på dankort/visa gennem paypal. Det fungere fint, men jeg tror samtidig det skræmmer nogle væk. Jeg tilbyder også kontooverførsel, men vil også gerne have en telefonløsning med, som feks paii. Så jeg er lidt interesseret i at hører om det virker, når du får gang i butikken :)

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)