Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny shoppingportal i Dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vemmelev
Tilmeldt 6. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er blevet affiliate på en ny shoppingportal som er ved og starte op i DK. Vi er ikke så mange endnu så vi søger efter andre som også vil være affiliate. Er der nogen gode råd til hvordan og hvor man evt kan annoncere efter folk.

Nu er der en del som har en meget negativ holdning til affiliate marketing, så derfor vil vi gerne søge mere begrænset, på steder hvor der er folk som  forstår ideen med affiliate marketing.

Per

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nød til at forklare lidt mere om jeres koncept, før man kan hjælpe dig. Men hvis jeg var jer ville jeg i hvert fald fokusere meget på SEO, ligesom stort set alt andet affiliate.

Dbh,
/Jakob 

Fra Vemmelev
Tilmeldt 6. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hedder shoppingsherlock. Det forgår på den måde at man bruger shoppingsherlock til og søge efter produkter, fly eller hotel.

Som affiliate køber man rettighed til og dele links og snart app ud til folk som opretter sig gratis som bruger af shoppingsherlock. Når folk så søger efter noget eller køber noget så tjener man penge.

P.t er der kun 2 samarbejdsaftaler på produktsøgning i dk men det til vokse når der kommer flere brugere.

Du kan læse om det på www.shoppingsherlock.com/83242

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)