Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om min side? - og har du ideer til markedsføring?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for super og gode og meget anvendelige input, de kommer på min to do liste ;-)

Tilmeldt 20. Jul 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia! :)

Din hjemmeside er rigtig pæn, men som de andre har nævnt, så tror jeg måske du skal finde dig et navn som går igen.

Det er vigtigt at du har et navn, som du kan "brande" alle steder og som folk husker. Ikke for avanceret, men heller ikke så nemt at folk glemmer det. Du har fx et rimeligt simpelt efternavn, som er rimelig unikt, men samtidig simpelt. Jeg ved det ikke, du kan prøve at lege med ideen ;)

Som også nævnt, mere knald på din "header" på hjemmesiden. Det gør ikke noget det kommer til at fylde lidt mere.

Samtidig tror jeg der vil komme mere ro over den, hvis du flytter dine bokse "følg os på facebook", "kontakt Pia...", "Blog" osv, ned så de står vandret i bunden. Så kan du fremhæve teksten lidt mere. Folk skal stadig nok se de bokse

Sidste ting; Hold øje med at du ikke får for store klynger af tekst. Under "Bodyscanning", er der meget tætsiddende tekst, og det bliver hurtigt uoverskueligt at læse. Flere linjeskift = mere ro :)

Det er ikke så dybdegående det her, men det var bare lige de ting der sprang mig i øjnene. Håber du kan bruge det til et eller andet :)

Mvh

Oliver 

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver

Tak for dine gode input, det er meget anvendligt ;-)

Virksomhedsnavnet er Stoklund-Sundhed, hvad synes du om det? er det for langt?, så kunne logoet jo indeholde 2 s`

Måske jeg her på sitet skulle spørge om forslag til mit navn..,

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)