Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om min side? - og har du ideer til markedsføring?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

God overskuelig side, men vil sige der skal noget mere knald på din forside rent tekst mæssigt.

Også i forhold tol SEO

Fra Nykøbing F.
Tilmeldt 12. Jul 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var lige noget jeg kom til at tænke på...

Hvad hedder dit firma navn? Det er vil ikke denne længe tekst: Kickstart dit vægttab.. Eller denne tekst: piastoklund...
Kunden skal kunne lyn-hurtigt huske dit firma navn, hvis de skal anbefale dig (Hvilket de selvfølgelig skal)

Et godt navn:

1) kan udtales på mange sprog
2) har mening og melodi
3) er forholdsvis kort
4) appellerer til såvel følelser som forstand.

 

Du skal også have et logo. Et logo tjener to hoved formål. Den skal visuelt kommunikere, hvad din virksomheden gør, eller giver, og for at skabe et mindeværdig eller identificerbar reference for fremtidige ”møder”. Et logo skal også differentierer din virksomhed og dine produkter og tjenester. Den skal give identitet til dit brand og hjælpe med at sælge din virksomheds varer og tjenesteydelser.

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du har sikkert helt ret majgaard,.. må arbejde videre ;-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smatty

Super god info., jeg er godt klar over det springer i mange retninger. Så rigtig godt at få lidt mere klarhed her inde.

Du har givet mig noget at arbejde med - tak

Mit firmanavn er egentlig: stoklund-sundhed og hjemmesiden www.piastoklund.dk, overskriften på hjemmesiden er kickstart dit vægttab (hvilket jeg også bruger på facebook).

Men ja, mine klienter har svært ved at finde rundt, så jeg må i tænkeboks og finde udaf hvad jeg gør.

Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia. Jeg tænkte på at en lidt mere opfindsom måde at markedsføre sig på var, at gå i gang med at skrive en bog om netop vægttab. Få nogle til at hjælpe dig med at skrive den, gør den god, få nogle til at trykke den for dig, og få den i butikkerne. På den måde hører folk om dig, og vil gå ind og besøge din hjemmeside og følge din tips og gode råd. Ved godt at dette lyder meget nemmere end det er. Men har du et lille talent i dig, omkring noget med bæger - så vil jeg anbefale dig at gå i gang med sådan en øjeblikkeligt. Kender flere som har fået succes på samme måde. Men det er selvfølgelig en noget længere proces end alle de andre metoder.

Fra Nykøbing F.
Tilmeldt 12. Jul 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit gode forslag Mathias. Jeg er faktisk så heldig, at jeg har en marker som netop er igang med at skrive en bog om en bestemt kur, det bliver så i første omgang en E-bog. Så det er tænkt lidt ind i projektet også, så det glæder jeg mig til at få med

Venlig hilsen

Pia

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, super god side ;-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Pia Stoklund Larsen:

Jeg er i gang med at opbygge en lille kostvejlednings virksomhed og bruger en masse tid på markedsføring, både med uddeling af flyvers, promovering på facebook osv. Ved det tager tid at opbygge, men..

Har I ideer? Og vil I komme med feedback på div. sider

http://www.piastoklund.dk/

https://www.facebook.com/www.piastoklund.dk/

Hvis I har lyst, giver jeg til gengæld en gratis bodyscanning ;-)

Hej Pia

Jeg synes du skal få rettet din hjemmeside, så teksten står på dansk over det hele. 

Indenfor markedsføring er der rigtig mange ting, som du kan gøre. Og det tyder på at du er rigtig godt i gang. Dog ville jeg primært fokusere på online markedsføring, da jeg tror det er her du vil du tiltrække flest interesseret.

SEO mæssigt er der rigtig meget, som du kan arbejde på. 

Dine kunder er vel typisk 'søgere', som ikke er drevet efter et impulskøb. Derfor vil det uden tvivl gavne dig, at have fokus på søgeoptimering.

Du kan læse lidt mere om SEO i 2014 på min hjemmeside, hvor jeg har skrevet lidt omkring emnet. Her kan du iøvrigt også læse om andre muligheder inden for online markedsføring.

Når du er kommet bedre med rent SEO mæssigt, så synes jeg du skal få lavet nogle solide og lokale Google Adwords annoncer. Google Adwords er et stort emne, men hvis du får sat dine kampagner rigtig op og de bliver vedligeholdt, så vil du også kunne trække kunder den vej igennem.

Angående Facebook kan jeg se du er rigtig godt i gang. Pas på med at alt indholdet handler om dig og virksomheden - med andre ord, pas på med at 'sælge' for meget.
Prøv eventuelt at holde dine opdateringer på 5 indlæg der ikke handler om salg - og 1 der handler om salg (selvfølgelige skal du altid teste og spore hvad der virker, og hvad der ikke gør)

Har du overvejet at lægge et budget til kampagner på Facebook? Hvis ikke bør du overveje det.
Der er rigtig mange fordele ved markedsføring på Facebook, hvis du gør det rigtigt. Du vil den vej igennem også kunne opbygge et social netværk og en god sales funnel på sigt.

Som en sidste ting, vil jeg lige foreslå dig at være aktivdiverse forums der har relevans til din niche. På disse forums kan du være eksperten, hvor du kommer med tips og gode råd.
Eventuelt lav en blog, som du kan henvise til (som også vil gavne dig i forhold til SEO). 

Det samme gælder med pressemeddelelser. Få lavet nogle rigtig fine pressemeddelelser med jævne mellemrum, og få sendt til den lokale presse.

Her var lige et kort opsummering af alle de muligheder du egentlig har indenfor markedsføring. 

Mit bedste råd er: Test og spor af hvad der virker - og brug de ting, der virker for dig og din virksomhed. Lad alt andet ligge :) 
Du kan ikke undgå at bruge penge på online markedsføring. Det gør heller ingenting, hvis du er opmærksom på at holde en positiv ROI på al din markedsføring.

Jeg håber du kunne bruge ovenstående til noget - held og lykke :) 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)