Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor har jeg problemer med at holde på mine udviklere?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper Aakjær Jakobsen:
Seriøst? Med denne overskrift er det mig der bliver udstillet som værende en slavepisker! 

På ingen måde ... det ser derimod ud som om det er dig som projektleder der har et problem, hvilket selvfølgelig også er tilfældet, og med den nye overskrift har du en chance for at tiltrække folk der faktisk kan hjælpe dig med at blive en bedre projektleder.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

enielsen:

Bekendts nevø .... kollegas søn....

Der er ikke noget mærkeligt at det er gået sådan.

Vælg en freelancer med passende uddannelse, som har været selvstændig i mindst 5 år. Så ved du at han/hun lever af at programmere.

Nu har du noget kode-skrammel - og du skal starte forfra. Du har spildt penge og tid, fordi du ikke var villig til at betale en fornuftig programmør (med uddannelse og flere år som selvstændig).

Det var da en dejlig udtalelse du kommer med der, hvad skulle der være i vejen med at vælge en Bekendts nevø ellers kollegas søn, hvis bare de er programmører så er det vel ikke et problem. Problemet her er nok at de har taget munden for fuld. 

Og hvorfor skulle det være kode skrammel han sidder med nu? koden kan da være find nok, trods programmøren ikke har formået at overholde aftalerne. 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kasper Grubbe:
Nej, men jeg har tilpas mange stjerner, og så kan jeg rette overskrifter. Og jeg synes den er mere retvisende nu, og jeg synes ikke du bliver udstillet som en slavepisker.

Det er da et eller andet sted ligemeget hvad du mener er rigtigt og hvor mange stjerner du har.. Hvis du har en mening om mit indlæg, så besvar det med din kritik som andre gør! Jeg synes ikke det på nogen måde giver dig ret til uden videre bare at redigere mit indlæg fordi du mener det er mere passende! 

For det næste er koden ganske standard i WordPress med diverse moduler tilknyttet. 

Jeg har lavet en arbejdsplan der er lige til at gå til og som jeg har fået ros for af mine programmører. 

Desuden er jeg meget forstående og imødekommende mht udvikling, da jeg har stor forståelse for hvad det rent faktisk kræver at programmere og udvikle. Jeg er ikke typen der bare får en idé og siger lav det her... Nu! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:
Og hvorfor skulle det være kode skrammel han sidder med nu? koden kan da være find nok, trods programmøren ikke har formået at overholde aftalerne. 

Tak og lige præcis. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Jesper Aakjær Jakobsen:
Desuden er jeg meget forstående og imødekommende

Ja det ses helt tydeligt ... 

Jesper Aakjær Jakobsen:
Det er da et eller andet sted ligemeget hvad du mener er rigtigt og hvor mange stjerner du har.. Hvis du har en mening om mit indlæg, så besvar det med din kritik som andre gør! Jeg synes ikke det på nogen måde giver dig ret til uden videre bare at redigere mit indlæg fordi du mener det er mere passende! 

Der tegner sig efterhånden et helt klart billede som os der har arbejdet med software udvikling i mange år desværre har set for tit. Kig dig i spejlet, det har du fejlen OG løsningen - før du indser det kommer du ikke videre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Synes ikke du kan sammenligne en debat med et dagligt arbejde på denne måde.. Synes desuden bare du tager brudstykker og sammensætter dem som du nu lige ser mig. 

Du kender mig ikke, så lad være med at dømme mig.

Ville du lade dine kunder være og ikke svare dem hvis de ville have en løbende update på deres projekt? Tror jeg næppe. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Så meget dårlig kommunikation kan tyde på, at du med fordel kunne beskrive opgaven helt

præcist og anmode om et tilbud fra en proff.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Er det seriøst?

Kan en eller anden klovn der har fået mange 'stjerner' gå ind og rette i en overskrift han intet har med at gøre?

Måske Amino burde se på om denne person har fortjent alle disse stjerner. Tyder på dårlig dømmekraft sådan at rette en overskrift, uden at spørge trådstarter først.

Amino burde se at stramme lidt op!

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael R. Gertz:

Det var da en dejlig udtalelse du kommer med der, hvad skulle der være i vejen med at vælge en Bekendts nevø ellers kollegas søn, hvis bare de er programmører så er det vel ikke et problem. Problemet her er nok at de har taget munden for fuld. 

Og hvorfor skulle det være kode skrammel han sidder med nu? koden kan da være find nok, trods programmøren ikke har formået at overholde aftalerne. 

Det er her det professionelle kommer ind. En hver tosse-nevø kan lave et program på 500 linier, som er perfekt. Men at konstruere og vedligeholde kode på 20000 linier (også om 10 år) kræver metodik og erfaring.

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt råd - Hold dig fra bekendte du kender til, at løse sådanne opgaver. 

Folk tager tit i mod opgaven for, at være flinke. 

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)