Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor har jeg problemer med at holde på mine udviklere?

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kære Amino´er.

Det synes for mig at der ikke findes en eneste ærlig programmør i landet!

Jeg fik sidste efterår en idé til en online auktions side. Jeg mødtes efter lang tids mail korrespondance med en bekendts nevø der er programmør, men da vi så havde mødtes trak han i land igen og kunne ikke rigtig lige overskue det og mente ikke han alligevel kunne finde ud af det, trods store ord fra start.

Derefter fik jeg kontakt til en kollegas søn der mente at det kunne han sagtens klare. Vi fik holdt nogle møder og aftalt hvor lang tid det ville tage og en fast pris.
Vi fik lavet en kontrakt med hvornår siden skulle være klar til test og senere til drift. Denne kontrakt blev underskrevet uden skrupler fra programmøren der selvsikkert mente at det blev ikke noget problem.
Trods kontrakt gik der 14 dage før han gik i gang med at programmere, og jeg kunne hurtigt se hvor det bar hen ad.
Som tiden gik og de dårlige undskyldninger væltede ind og der ikke skete noget, selv om jeg havde betalt regningen da jeg tænkte det måske ville motivere ham til at blive færdig, fik jeg til sidst nok og forklarede at  jeg følte mig holdt for nar.
Dette blev han fornærmet over og sagde at så sluttede samarbejdet!

Dette efterlod mig med en (næsten) færdig side som jeg ikke kunne tillade mig at sende på gaden da den stadig mangler for meget til at kunne sende på gaden. Jeg skulle have været online den 1/5-14!

Jeg snakkede med en anden bekendt der mente at han sagtens kunne lave det sidste færdig. Men som dagene gik og der ikke skete noget og undskyldningerne igen begyndte at vælte ind, hvis han da ellers ikke havde for travlt med at undgå mig, fik jeg nok og slettede ham som bruger.. bare for at se hans reaktion. Der gik over en uge før han sagde at det drillede for meget til at han kunne finde ud af det og gav skylden til den oprindelige programmør om at det var noget rod han havde lavet! (selvom jeg nu mener at den oprindelige programmør har gjort et godt stykke arbejde med det han rent faktisk fik lavet!)
Derfor sagde jeg til ham at jeg ikke mente han overhovedet havde lavet noget da det jo var over en uge siden han var blevet slettet som bruger, uden at han havde opdaet det! Dette resulterede i flere dårlige undskyldninger og søforklaringer.

Med dette i bagagen valgte jeg at gå på Amino Freelancer for at finde en lidt mere proffessionel programmør til at færdiggøre mit projekt.

Jeg fik en del henvendelser, og snakkede nærmere med 2 forskellige der ville kigge på det. Den ene fik efter en del mailen frem og tilbage åbenbart kolde fødder, for han fik ikke kigget på det alligevel, og valgte helt at lade være med at svare mine mails?!

Den anden som jeg  valgte til opgaven indvilligede i at lave en kontrakt hvorpå der stod at han kunne lave det sidste på 4 dage til en fast pris. Dvs. at han skulle have været færdig sidste onsdag. Han er stadig ikke færdig og har sådan set kun fået rettet en enkelt stavefejl på siden!
Desværre er han også fyldt med undskyldninger og forklaringer. Og nu er han heller ikke til at få fat på, og han svarer ikke på mine mails eller opkald! 

HVORFOR ER DET SÅ SVÆRT AT FINDE ÆRLIGE OG ANSTÆNDIGE FOLK??

Hvis der sidder en ÆRLIG programmør der kan finde ud af at overholde sine aftaler og deadlines og kan kommunikere på daglig basis, hører jeg gerne fra dig så jeg kan komme online med min side.

Send en besked herinde, på mail: jesper@auktiondanmark.dk , eller sms: 22309095

Mvh. Jesper Aakjær Jakobsen

Auktion Danmark IVS

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder virkelig også som om du har været uheldig.
Jeg kan af gode grunde ikke forsvare de pågældende - der kan have været adskillige årsager til at tingene rendte ud i vasken (selvom det virker som tåbeligt mange gange).
Kan opgaven være for stor for en enkelt freelancer?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tja... for mig lyder det som om du sigtede for lavt allerede fra starten... !!

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person
Man får hvad man betaler for.!!

En god programmør som kan overholde tider og krav har timepris 500-1000kr.

Du har nok været i kontakt med nye uddannede eller hjemlærte programmøre

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Man får hvad man betaler for.!!

No

Sikken en gang vrøvl

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person
Vrøvl..... Øvv har du ik mere at sige ?

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jesper Aakjær Jakobsen:
Det synes for mig at der ikke findes en eneste ærlig programmør i landet!

Hej Jesper. Jeg forventer en undskyldning. Du kan ikke tillade dig at sige at der ikke findes ærlige programmører fordi du har ikke haft snakket med alle programmører i landet. Dog forstår jeg din frustration over en programmør som åbenbart ikke er som du forventede.

Du har været rimelig uheldig med at finde nogle, men jeg er sikker på at der er nogle der sidder og er sultne nok til at lave din opgave færdig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

website:
Vrøvl..... Øvv har du ik mere at sige ?

Bare ignorer ham - han ævler bare for at kævle...

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

website:
Du har nok været i kontakt med nye uddannede eller hjemlærte programmøre

Jeg er selv hjemmelært og har gået for en timeløn på 750 kr. Så den går ikke.

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)