Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har god idé men mangler IT-kompetencer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminobrugere!

Jeg har en (hvis jeg selv skal sige det) rigtig god idé til en virksomhed. I efteråret kvalificerede jeg mig til en finale i en innovationskonkurrence med idéen, og vandt derved noget kvalificeret feedback.

Hvis jeg skal komme videre herfra, kræver det nogle it-kompetencer (programmering mv.) til at udvikle et produkt, som jeg ikke selv besidder. Har I en idé til, hvordan jeg kan etablere et samarbejde med nogen, få hjælp eller evt. hyre nogen uden det koster alt for meget?

Gode råd er velkomne:)

Mvh. Asger

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejs Asger

Kan du uddybe hvad det præcist er du har brug for, er det hjælp til at sætte en hjemmeside op, programmere en app eller noget helt tredje ?

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino-fellow!

Jeg vil mere end gerne hjælpe dig og vejlede dig med din ide, også så du kommer videre med den bedst muligt! Kan du ikke smide mig en email så kan vi finde ud af noget lækkert sammen? Email: mads@bjergoe.com

Hilsen
Mads

Tilmeldt 16. Jul 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Der er tale om et virtuelt planlægningsredskab, hvor lærere kan tilrettelægge differentieret undervisning og søge i forskellige opgaver/undervisningsforløb. Lidt i stil med Khan Academy hvis du kender det: https://www.khanacademy.org.

Så umiddelbart en hjemmeside, men det skal være muligt for brugere at logge ind, og der skal være mulighed for at lægge en stor mængde data ind i form af opgaver og inspiration til undervisningsforløb.

Håber det giver mening.

Mvh. Asger

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger

Der findes mange dygtige folk herinde, så tag et kig enten på jeg søger et god tilbud fra dig, eller amino freelancer :)

Mit råd til dig vil være at tjekke op på folks referencer, det ekstra tid du bruger på det er godt givet ud i forhold til at undgå at blive snydt, eller stå med et produkt der ikke lever op til dine forventninger

Held og lykke med dit projekt

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Asger!

Jeg kan med garanti hjælpe dig! Send mig en e-mail på info@sebastianstoll.dk og skriv, at er dig herfra, så sender jeg dig hvad jeg kan med tilhørende referencer. Jeg har selv gang i noget i samme branche, og jeg kan med garanti lave dét, du skal have lavet.

Mvh Sebastian Stoll.

Tilmeldt 16. Jul 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

Tak for din besked - det kan sagtens være, jeg sender en mail:)

Mvh. Asger

Tilmeldt 16. Jul 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for rådet. Super brugbart og hurtigt:)

Mvh. Asger

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du absolut selv vil lave din side, og uden at kode, så kan du evt kigge på wordpress.org - evt youtube videoer af det.

Jeg har selv lige lavet en webshop færdig i det, næsten uden at kode noget selv, og jeg kan se det også er det Sebastian bruger (bl.a sikkert).

Jeg har absolut ingen ide om det kan lade sig gøre med wordpress, i og med jeg overhoved ikke har kigget på plugins til det mht netop det du skal bruge - og tror det vil være det sværeste, selv hvis du fandt nogle brugbare plug-ins, men ikke kan "customize" dem ved selv at rette koden til.

Jeg vil foreslå du går i samarbejde med Sebastian(hvilket også er det du søger), har kigget på hans hjemmeside, og det ser pænt og professionelt ud.

Skulle du prøve selv først, så vil jeg foreslå wordpress som dit søgeord. Kan ikke hjælpe mere end det.

Held og lykke

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)