Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan scorer jeg kassen uden at vide hvad jeg gør! Læs med her..

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Hej Aminoer,

Jeg har ikke noget at sælge her, selvom dette indlæg godt nok ligger i "jeg har et godt tilbud til dig" tråden. Sorry! Wink

Til gengæld får du her kvit og frit en metode, som jeg i dag selv bruger til at score profit på daglig basis.

Valutahandel

Jeg stødte på denne metode i starten af 2013, og har siden testet og justeret min brug af den for at optimere profitten.

I dag lancerer jeg min nye side ZMAK.dk som handler om alternative metoder til at tjene gode penge på nettet. Derfor har jeg i dagens anledning valgt at dele denne metode med Amino.

Hvis du klikker nedenfor vil du komme til Zmak.dk, hvor du kan læse mere og downloade metoden som PDF fil.

Klik her og gå til ZMAK.dk for at læse metoden!

Go' fornøjelse! Smile

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

1: Du har ikke et godt tilbud

2: Jeg tror ikke på at du scorer kassen på det nævnte (og ja, jeg beskæftiger mig med bla valutahandel)

There, I said it.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikke for at være negativ, men når noget lyder til at være for godt til at være sandt......

Der findes ingen nemme måder at score kassen på, med mindre man arver en rig onkel i familien.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Storm:

1: Du har ikke et godt tilbud

2: Jeg tror ikke på at du scorer kassen på det nævnte (og ja, jeg beskæftiger mig med bla valutahandel)

There, I said it.

Hej Storm,

God formiddag og tak for din kommentar. Smile

Jeg anerkender fuldt ud at du beskæftiger dig med valutahandel.

Men siden du skriver at du ikke tror på at jeg scorer kassen på det nævnte, går jeg næsten ud fra du ikke har læst min guide endnu.

Jeg vil meget gerne diskutere den omtalte metode, men det bliver lidt svært for mig når vi blot baserer diskussionen på "tro" kontra reelt indhold. Så hvis du evt. får lyst til at svare igen og være lidt mere konkret, vil det hjælpe mig. På forhånd tak.

Ha' rigtig god dag. :-)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

Ikke for at være negativ, men når noget lyder til at være for godt til at være sandt......

Der findes ingen nemme måder at score kassen på, med mindre man arver en rig onkel i familien.

Hej Fresno Bob,

Jeg forstår din skeptis. Måden jeg har skrevet dette indlæg på, er da også skrevet i hvad man kan kalde en 'positiv stemning'. Smile

Som med enhver form for investering, følger der også en risiko med. Dog, hvis man ved hvad man gør, bliver risikoen mindsket og man kan både på kortere og længere sigt trække sig ud med profit.

Det smarte ved denne metode er, at du ikke behøver vide hvad du gør. Du har så at sige folk til det grove arbejde. Det er dem som har forstand på det, og det er dem som 'hiver' penge hjem til dig.

Go' dag! Smile

Tilmeldt 17. Jul 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

haha jeg kan godt lide hvor mange der bare automatisk svare det er humbug før de læser hvad det drejer sig om. jeg skimmede kun guiden men det lyder interessant.  

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Brozek Consulting Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv brugt en del tid på eToro som jeg kan se det er du bruger og henviser til, og jeg kan kun give dig ret i at der er penge at tjene.

Men med det værende sagt, så anbefaler du at kopiere blot en enkelt anden investor, hvilket vil betyde at HVIS det går galt for ham, så mister du hele butikken...

Desuden kræver det lidt arbejde at sikre sig at den valgte investor rent faktisk holder sig aktiv.

Arbtrader har haft stor succes længe, og hvis han gør sit arbejde rigtigt godt i længere tid kan han tjene store penge bare ved at have folk der følger/kopierer ham på eToro, dette var tilfældet med Sleiman (eller hvad han nu hed), pludselig lavede han hovedkuls investeringer og hans følgere mistede mange penge, hvorimod han stadig modtog indtægter fra det antal følgere han havde.

Jeg vil klart anbefale at man vælger at oprette en test konto og køre denne i en periode på MINDST 3-6 måneder, kopier flere forskellige investorer, og find en håndfuld som du tror på, herefter skal du være opmærksom på at man skal kopiere med et vist minimum pr person man kopierer, beløbet er afhængigt at hvor mange penge de fulgte investor investerer og har stående, og det er et uigennemsigtigt system som ikke engang de kopierede investorer kan gennemskue.

De kan dog oftest oplyse dig om minimumsbeløb man bør følge dem med for at kopiere alle handler (og ikke være uheldig og kun få autokopieret de dårlige handler, for sådanne laver de også). Denne info får de fra eToros serviceafdeling, men den kan ændre sig hvis de ændrer beløbsstørrelser i investeringer.

Slutteligt er det værd at bemærke at de viste statistikker ikke er retvisende på eToro og i din guide, grafikken er pæn, men problemet er at de beregnes ud fra den modificerede Dietz formel, som altså indeholder information om både indskud og udtag fra kontoen, og man har som almindelig følger ingen chance for at gennemskue om en støt stigende kurve blot er et tegn på at personen sætter penge ind hver gang en handel går skævt.

Valutahandel er spændende, men man risikerer at miste alt hvad man investerer, så vær på vagt, og invester aldrig penge som du har råd til at miste ;) 

Redigering: eToro er ikke kendt for at have de bedste priser, der er ofte stor forskel på deres buy/sell sammenlignet med andre Forex sites

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

så den smarte Zmak metode (som du da sikkert tjener penge på) et et affiliate link til en side, hvor man så smider penge efter folk der kopiere andres handler.

Har selv arbejdet som trader for en bank. Man kan ikke blot sidde og kopiere hvad en anden laver. Du kan måske godt se at en eller anden køber usdchf, men du ved jo ikke hvorfor han gør det? -er det for at deltahedge en option? -er det for at beskytte en anden åben valutaposition? -er det på baggrund af en kunde ordre? Stopper han delvist ud af en tidligere handel der ikke er profitabel?

Det er med andre ord ikke ret klogt at kopiere en andre.. du kan måske kopiere hvis de har et makrotema eller lign.

Når det er sagt, så virker den affiliate aftale Zmak har sikket fint. det er nok HER de egentlige penge ligger gemt

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

EnNylde rammer naturligvis spot on.


Det er en meget farlig leg, blot at lave shadow handler. 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Paganic,

Tak for dit engagerede svar på min guide. Smile

Jeg kan godt se det rigtige i nogle af de pointer du fremhæver, omend jeg ikke er helt enig i dem alle. Jeg vil prøve at kommentere nedenfor.

Paganic:
Men med det værende sagt, så anbefaler du at kopiere blot en enkelt anden investor, hvilket vil betyde at HVIS det går galt for ham, så mister du hele butikken...

Så vidt jeg har forstået, kan man maks. lægge 20% af sin samlede portfolio i én investor. Ret mig hvis jeg tager fejl.

Paganic:
Han har haft stor succes længe, og hvis han gør sit arbejde rigtigt godt i længere tid kan han tjene store penge bare ved at have folk der følger/kopierer ham, dette var tilfældet med Sleiman (eller hvad han nu hed), pludselig lavede han hovedkuls investeringer og hans følgere mistede mange penge, hvorimod han stadig modtog indtægter fra det antal følgere han havde.

Jeg kan ikke se hvilken interesse en investor har i at begynde at lave dårlige investeringer. Folk vil jo netop stoppe med at følge/kopiere investoren hvis han laver noget møg, og derved vil hans indtjening også forsvinde.

Og hvor tit sker det egentlig at en succesfuld investor som ved hvad han gør, begynder at ændre så drastisk strategi som AnasSleiman gjorde?

Paganic:
Jeg vil klart anbefale at man vælger at oprette en test konto og køre denne i en periode på MINDST 3-6 måneder, kopier flere forskellige investorer, og find en håndfuld som du tror på,..

Enig med dit råd, men det er jo netop det arbejde med at finde de gode investorer jeg har gjort for dem som læser guiden. Har rigtig nok kun anbefalet én investor indtil videre, men flere vil blive tilføjet guiden efterhånden som jeg får dem testet af over en længere periode.

Paganic:
Slutteligt er det værd at bemærke at de viste statistikker ikke er retvisende og i din guide, grafikken er pæn, men problemet er at de beregnes ud fra den modificerede Dietz formel, som altså indeholder information om både indskud og udtag fra kontoen, og man har som almindelig følger ingen chance for at gennemskue om en støt stigende kurve blot er et tegn på at personen sætter penge ind hver gang en handel går skævt.

Enig, og derfor er den eneste måde til at finde ud af om de genererer profit på både kortere og længere sigt, ved at kopiere dem. Igen, det er det jeg gør og tester af, hvorefter jeg giver mine anbefalinger i e-guiden til den/de investor/er som har givet mig profit over en længere periode. Man kan altså skippe lærepengene og gå direkte til de investorer som performer stabilt.

Dog er jeg ikke helt enig i at du ikke kan få et rimeligt retvisende billede af investoren og hvordan han klarer sig. Hvis du kigger på "realized equity" grafen, så synes jeg den giver et temmelig retvisende billede. Det passer ihvertfald til punkt og prikke med de mere end 15 investorer som jeg har prøvet at kopiere indtil videre, over de sidste 1½ år.

Paganic:
Valutahandel er spændende, men man risikerer at miste alt hvad man investerer, så vær på vagt, og invester aldrig penge som du har råd til at miste ;)

Enig, lige præcis det jeg skriver i guiden. Som jeg også tidligere har skrevet, så kommer alt investering med en tilhørende risiko, så investér som sagt ikke mere end du har råd til at miste.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)