Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan scorer jeg kassen uden at vide hvad jeg gør! Læs med her..

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej EnNyIde

Jeg kommenterer lige nedenfor på dit indlæg. Smile

EnNyIde:
så den smarte Zmak metode (som du da sikkert tjener penge på) et et affiliate link til en side, hvor man så smider penge efter folk der kopiere andres handler.

Det er ingen hemmelighed at jeg er affiliatet med den omtalte side i guiden. Det står klart og tydeligt i disclaimeren.

EnNyIde:
Har selv arbejdet som trader for en bank. Man kan ikke blot sidde og kopiere hvad en anden laver. Du kan måske godt se at en eller anden køber usdchf, men du ved jo ikke hvorfor han gør det? -er det for at deltahedge en option? -er det for at beskytte en anden åben valutaposition? -er det på baggrund af en kunde ordre? Stopper han delvist ud af en tidligere handel der ikke er profitabel?

Det er med andre ord ikke ret klogt at kopiere en andre.. du kan måske kopiere hvis de har et makrotema eller lign.

Der tabte du så mig, men det var sikkert også meningen. Men jo, man kan faktisk godt blot sidde og kopiere hvad en anden laver. Og jo man kan også profitere af det. Jeg sender dig gerne et screenshot af min profit fra den pågældende side, hvis det kan hjælpe med at overbevise dig. Bare sig til.

EnNyIde:
Når det er sagt, så virker den affiliate aftale Zmak har sikket fint. det er nok HER de egentlige penge ligger gemt

Selvom jeg som tidligere nævnt er affiliatet med siden, så betyder det bestemt ikke at metoden ikke virker, for det gør den! Og det ved jeg, fordi jeg selv dagligt tjener penge med metoden. Jeg sender som før skrevet gerne et screenshot af min indtjeninger, så du med selvsyn kan se jeg ikke fylder dig med crap.

Tak.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Storm:

EnNylde rammer naturligvis spot on.


Det er en meget farlig leg, blot at lave shadow handler. 

Hej igen Storm Smile

Jeg skal ikke prøve at overbevise dig om det modsatte, men jeg forstår ikke hvorfor det er så meget farligere end anden valutahandel? Ja, du er ikke selv herre over handlerne, men du og investorerne er vel kun interesseret i at gå den samme vej, nemlig at tjene penge.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Brozek Consulting Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kai Clemmensen:
Og hvor tit sker det egentlig at en succesfuld investor som ved hvad han gør, begynder at ændre så drastisk strategi som AnasSleiman gjorde?

Sker det én gang kan det ske igen, og man er ikke herre over andres humør og kender heller ikke deres bevæggrunde...

Kai Clemmensen:
Så vidt jeg har forstået, kan man maks. lægge 20% af sin samlede portfolio i én investor. Ret mig hvis jeg tager fejl.


Så længe man har max 250$ stående på sin konto kan man (så vidt jeg husker), investere 100% i en enkelt investor...

Forex investeringer er ingen pengemaskine, det er korrekt at der kan tjenes mange penge på det, men man kan tabe lige så mange hvis man ikke ved hvad man foretager sig, og at kopiere andre som man ikke kender og som på ingen måde har noget ansvar overfor én, føjer bare endnu en usikkerhed til et i forvejen usikkert område efter min mening. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det her er jo direkte fjollet.

At lave en du får denne 'fantastiske guide til at tjene penge' -ganske gratis.

og så det bare et affiliate link.. ja godav du... Svarer lidt til jeg laver en e-bog hvor jeg kommer med min hemmelighed: 'danske invest'. og jeg har fundet en helt særlig 'insider' tips.. hvis du vælger afdelingen 'verdens aktier' kan jeg vise dig hvor mange penge jeg har tjent de sidste 6mdr.

Virkelig smukt af dig at tilbyde dette helt gratis.

Hvis du ikke forstod mit forrige indlæg, tyder det rigtig nok på du ikke ved noget om valutahandel... men tag dog dette med: man vinder intet på hovedløst at kopiere andre når det angår handel med værdipapirer. Man aner jo ikke hvorfor de laver en handel.

Som trader laver man ofte flere handler der taber penge, end der tjener. 'Man laver blot de handler man tjener penge på i større size.

Syntes dette tilbud er så tæt på at være et scam som det kan være. Man kan lige så godt spille poker eller lign.. altså noget hvor udfaldet er tilfældigt

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kai Clemmensen:

Storm:

EnNylde rammer naturligvis spot on.


Det er en meget farlig leg, blot at lave shadow handler. 

Hej igen Storm Smile

Jeg skal ikke prøve at overbevise dig om det modsatte, men jeg forstår ikke hvorfor det er så meget farligere end anden valutahandel? Ja, du er ikke selv herre over handlerne, men du og investorerne er vel kun interesseret i at gå den samme vej, nemlig at tjene penge.

Jeg har handlet on/off igennem en del år på et par af verdens største valuta platforme. Alpari og Dukascopi. Qua at det er her da fleste finanshuse ligger deres penge, er gebyrerne små, og gearingen høj. Jeg har handlet en del selv, qua trend analyser, og teknisk analyse , og via brokere der handler for mig. Det er bare sådan, at en handels strategi kan gå i stykker på en dag. De fleste der arbejder med former for autotrading, kører i sagens natur med "stoploss" værdier, men disse er ofte væsentligt højere end deres "take profit" værdier, qua at der skal være plads til udsving. Det betyder desværre også at man meget hurtigt kan vende et stort overskud, til et stort underskud. Især hvis man blindt følger andre.

Som EnHylde siger, er det her ikke anderledes end at pege på en investerings pulje, og sige "Det her er min hemmelighed" . 

Som udgangspunkt anbefaler jeg ALLE at være dybt skeptiske når nogen siger ting som at de tjener kassen uden at vide hvad de gør. Sådan hænger verden så godt som aldrig sammen. Samtidig hedder tråden "jeg har et godt tilbud til dig". IMO er her ikke tale om et tilbud men om en affiliate reklame. 

Det er ikke for at være efter dig specifikt, men det er en trend til at det her "tjen nemme penge" show skal pladres ud på alle fora. Ud over det er der også reklamer for disse online handels platforme i radio og tv, og de får gjort handel med valuta, og andet ,til en omgang rulette.

God weekend

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender systemet og der er potentiale, såvel som stor risiko forbundet med den slags investeringer. Spørgsmålet er vel, om man ikke ender med at bruge en masse krudt på, at finde den rette trader - energi som kunne være brugt på, at sætte sig ind i markedet og selve handle.. Mindre risiko og større udbytte :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)