Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website, og en lille bonus, hvis det lyster!

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Herfølge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Oxholm of Denmark Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

R.L. :
Synes det er ret skidt at man ikke kan se et produkt oversigt uden at man lige kender vejen derind (tryk her for at købe knappen).
Det tror jeg vil ændre din konvertering betydeligt!

Hej R.L:

Vil du uddybe, evt. med at billede? Jeg forstår ikke hvad du mener.

Dbh. 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Forresten skriver i at den kan holde 10 kort og har 3 rum.
Nu hvor i skal til at tage nye fotos ville jeg mene at det ville være godt at vise at den kan holde 10 kort og den har 3 rum.
Som det er nu har jeg svært ved at se dette.

Kunne også være fedt med et lille dannebro nederst i et af hjørnerne på selve produktet

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Med frygt for gentagelser fra andre Aminoer...

Flere betalingsmåder uanset om det er USA, Tyskland eller andre lande man henvender sig til. Jeg tror i mister kunder på den konto kun med Paypal, som så også er en af de dyreste betalingsmidler i afgift.

Den med en Dansk side må så være et must. I hedder Of Denmark, men benytter ikke den strålende indgangsvinkel at Danmark er et super brand i sig selv. Hvorfor ikke være stolte af det og bruge det.

I forhold til valuta opgivelser og andre betalingsmideler, er det et krav fra Nets at opgive priser i Dkk. 

Logo (smag og behag) syntes jeg er for voldsom på produktet, når i ikke har en kendt brand endnu.

Hvad med RFID sikkerhed i jeres wallets? Næste generation af Mastercard som allerede så småt er begyndt at komme i omløb hvor bankerne er begyndt at sende breve ud til kortholder om berøringsfri kort.

Fra aalborg
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

PS hvorfor stoppe der? hvorfor ikke lave mobil holder og bilnøgle/nøgle holder? forretningsmapper? jeg siger ikke der skal gå inflation i det men altså jeg ville da gerne købe det!!

Hvis i gerne vil se det i et stilrent eksemplar kan i sende mig en mail på Simon@SK-IT.dk

Så sender jeg med glæde det hurtige klippe klister billede jeg har lavet til jer. (Det må jo ikke offentliggøres)

Vh Simon

Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Fra  WorkStyle.dk Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

et par betragtninger:

1. Jeg kan ikke se produktet i tilstrækkelig grad. Mangler flere vinkler eller scenarier. Tag flere fotos eller lav en lille film på 1-2 minutter.

2.Hvad er det som er unikt ved produktet?

3. Der er meget tekst til et enkelt produkt, som i øvrigt er relativt enkelt. 

4. Der er lang vej fra forsiden til "køb". Husk "Don't make me think" credoet!

5. Betalinger som andre har nævnt. Brug ePay - det funker!

Good luck.

mvh

John

www.workstyle.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen. (og hvor er det fedt at være med på Amino igen - jeg har holdt nogle års pause)

Altså: Jeg vil anbefale jer, at få eksponeret jeres logo (som jeg mener skal laves om) - på jeres punge og alt andet hvad I laver.

Jeg har en god idé - og jeg vil meget gerne arbejde med jer for sølle 500.- DKR. Jeg har simpelthen brug for nogle penge - og jeg vil gerne lave noget smukt til jer.

Derudover er der hjemmesiden. I skal simpelthen have en smuk forside. For 500.- ekstra, hjælper jeg jer gerne.

Og for 500.- yderligere - så træder jeg i karaktér som designer - og giver alt hvad jeg har! :)

Jeg synes det er så fedt, at I laver dether! Jeg vil også bare ønske på jeres vegne, at I gør det så godt som vi nu kan.

Og, husk(!), man kan altid blive bedre.

Kærlig hilsen David

-

PS: www.davidchristensen.dk/Wordpress - jeg er ved at lave min nye hjemmeside. Kritik modtages med kys og kram.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert produkt men kunne ikke betale med andet end paypal, så måtte detsværrer forlade igen uden køb :( 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke finde nogen produkter...

- Det er ikke på forsiden, det er ikke på "På Produktet" - men jeg kan se et billede af den, på "the store"

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har været en del kommentarer allerede men jeg vil bare sige at siden er rigtig pæn. Og med sort tekst på hvid baggrund går man aldrig helt galt i byen.

Så mangler jeg bare at prøve produktet, det ser nu også ret lækkert ud.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Gilstrøm:
Men vi har brug for feedback, vi har arbejdet hård på hjemmesiden, men vi ved hvor nemt det er at stirre sig blind - så derfor beder vi jer, aminoer, om hjælp! Er der nogle fejl, mangler eller andet?

I skriver ( Delivery: 7-21 working days ) Der stod jeg af. Skal i selv slagte Gederne ? eller er der en forklaring på at det skal tage så lang tid ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)