Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website, og en lille bonus, hvis det lyster!

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt. Håber det bedste fremover Nikolaj. 😉

Fra Herfølge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Oxholm of Denmark Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

@Martin Zylauv Kristensen

Fin observation - den vinkel kan man naturligvis også se det fra - jeg synes dog at det engelske sprog og den amerikanske valuta går fint, hånd i hånd. 

For leden købte en irer en pung, ham havde vi nok alienated, hvis prisen var i DKK - hvorimod jeg tror at de fleste danskere (og andre, ikke Amerikanere) har et afslappet forhold til USD. En løsning ville naturligvis være dual-language (og dermed dual-currency), men nu må vi se, hvad fremtiden bringer.

Tak i øvrigt, for rosen af produktet! :-) 

Dbh. Nikolaj Gilstrøm

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nikolaj Gilstrøm:
Så er det "sgu" godt at produktet er henvendt til mænd, og ikke dig ;-) 

Øhhh ? Så kvinder har ikke kreditkort i fler udgaver og behov for opbevaring?

Eller kvinder køber ikke gaver til mænd?

Jeg er ikke rødstrømpe, men den der var sgu ikke så smart.

Fra Herfølge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Oxholm of Denmark Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

@Fru Hartmann

Det var slet ikke min pointe, du er mere end velkommen til at købe en pung, til dig selv eller til en mand. :-) 

Jeg er ikke i tvivl om, at kvinder sagtens kan bruge produktet (vi har solgt nogle enkelte, men farver lader til at være et 'turn-off'), men de er ikke vores primære målgruppe. Den feedback vi har fået, tyder også på at de fleste kvinder foretrækker store punge, hvor der er plads til det hele, og at det ikke er noget problem, da de oftest, modsat mænd, bærer håndtasker.

Jeg ved endnu ikke hvordan din første kommentar skulle forstås, men min kommentar var i rettet i mod, at det er i orden hvis du ikke synes at pungene er den forholdsvis høje pris værd, da værdien måske ikke er på niveau med prisen, fra en kvindes perspektiv. Såfremt du mente valuta, så kigger vi som sagt på det, og det lader til at blive mere og mere uungåeligt. :-) 

Dbh. Nikolaj Gilstrøm

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Dejligt at se noget Made in Denmark.

Jeg går ind under "the product" og kigger lidt rundt uden at kunne se produktet. Ja der er en banner men alligevel.
Personligt kunne jeg godt tænke mig en billede serie af produktet her.

Og når vi er ved produkt billeder. De fotos i har under The store.
Jeg vil mene at det kan gøres bedere.
Det skal være "de luxe" fotos.
Og det kort fra jyske bank klæder ikke billedet synes jeg og så er det riset..
Måske et af de her american express kort som de rige har :)

Tag et kig på www.andersbeier.com kvalitet uden at være for dyr..

Mvh
Anders S



Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

i skriver:

"At Oxholm, we have one principle when it comes to customers and business partners: There must always be a certain, mutual, respect. We all have different agendas, but in the end of the day, we all want to treated with respect, and to get things done, properly. DIQ is a set of principles we have established:We strongly believe in Decency, Integrity and and Quality; and apply these values to all levels of business"

skal det ikke vaere saadan her?:

we all want to BE treated with respect

established: We strongly

i har en masse kommaer, er de korrekte ? jeg ved det ikke men synes bare at det ikke ser korrekt ud. har i haft en englaender til at laese det igennem ?

Fra aalborg
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fedt produkt!

To ting.
Jeg synes siden er kedelig. Hvorfor ikke gøre den lidt spændene med evt.. noget læder i top eller bund eller begge? eller midt på? Sådan så man kommer tæt på jeres lækre produkt og kan se kvaliteten lyse ud af hjemmesiden!

nr. 2

Under The product. Der er ikke noget billede af produktet?

Jeg mener ikke flotte logoer sælger eller tekst for den sags skyld. I har et særligt produkt som man (ok JEG) typisk ville sælge i en fysisk butik derfor er i lidt handikappet fordi i ikke kan tiltale menneskets sanser, især den om følesen af produktet. Derfor mener jeg at i skal fokusere på at "Snyde" i skal tage Close ups og vise særlige karaktere i jeres produkt. Folk kan ikke føle det på hjemmesiden! men i kan altså lave det så visuelt rammende at folk "Næsten kan mærke det bare ved at se det."!

Bare mine tanker! :)

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har to kommentarer - 1: for det første skal I vise jeres produkt på forsiden. Man kan ikke se det, fordi 'nogen' har lagt et halvgennemsigtigt lag med tekst ovenover billedet. Man skal straks se hvad I sælger. Lav evt. et slideshow.

2: Hvorfor præger I jeres produkt med jeres logo? Jeg synes ikke jeres logo pynter på kortholderen. Det vil få folk (bla. mig) til at afholde sig at købe jeres produkt. Mange firmaer forstår det ikke - men det er ikke fedt med logoer på ting, med mindre man virkelig har et flot logo, der signalere noget, som giver produktet ekstra værdi. Jeg synes I skal droppe det - de er meget pænere og enklere uden.

Blot min mening :)

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Herfølge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Oxholm of Denmark Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

@Anders S

Anders S:

Dejligt at se noget Made in Denmark.

Ja, ikke sandt? ;-) 

Tusind tak for din feedback, den er saglig og brugbar! Ja, vi skal helt sikkert have revurderet produktsiden (The Product), den skal laves om, og det bliver færdigt forhåbenligt inden ugen er omme. 

Ligeledes er din kritik af vores fotos også berettiget, der må vi i gang med noget bedre! - i hvertfald med størstedelen af dem. Tak for henvisningen, men hjemmesiden du linker til fungerer ikke helt (Mac OS: Mavericks, Safari). 

Ja, der mangler helt sikkert et "be", det retter jeg med det samme. :-) Mht. til kommaerne er ingen af dem ukorrekte, men mange af dem er måske overflødige. Teksten skal helt sikkert simplificeres og rettes. 

Endnu engang, tusind tak for din meget saglige kommentarer! 

@Simon K. Kronmose

Tak for din feedback! Mht. til læder-grafik på siden, føler vi at den vil ødelægge simpliciteten i hjemmesiden, det kan hurtigt blive forvirrende. :-)

Ja, der skal helt sikkert nogle flere lækre fotos på siden, og især nogle bedre motiver! God observation - du har ret i at mange af pungens kvaliteter ligger i sanser som er svære at få ud på nettet, så det må vi helt sikkert arbejde på - tak! 

@Davidchristensen

Mange tak for dine forslag!  Vi er i gang med at ændre forsiden, for som du og tidligere Phillip Dyhr har sagt, skal det være lidt lækrere :-) Det er dog allerede et lille slideshow. 

Omkring prægningen - Det er helt sikkert en smagssag, men jeg kan fortælle at du deler mening med størstedelen af vores Amerikanske kunder! Vi er netop nu i gang med at gøre det muligt at vælge mellem den store prægning, og en mindre, der placeres i nederste højre hjørne, er langt mindre 'intrusive'! :-) Når det så er sagt, så skal det også siges at billederne viser nyligt prægede produkter, læder er som bekendt et naturprodukt, og det patinerer smukt - logoet bliver hurtigt mere utydeligt, og stilrent. 

Igen, mange tak for din feedback - det betyder meget for os, at vi kan gøre det hele bedre! 

Dbh.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er ret skidt at man ikke kan se et produkt oversigt uden at man lige kender vejen derind (tryk her for at købe knappen).
Det tror jeg vil ændre din konvertering betydeligt!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)