Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for råd vedrørende billige kassesystemer + dankortbetaling og kassebonprinter - Hjælp haster

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Kultur Bazaren IVS Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg er nystartet socialøkonomisk virksomhed og mangler et betalings/kassesystem (til butik og ikke internet handel), så vi kan sælge vare fra d. 4.8. Jeg håber, der er nogle kloge hoveder, der kan vejlede mig i en jungel. Jeg har læst tråde som er flere år gamle, men der må være sket en nyudvikling, så jeg anno 2014 kan finde et godt system, der ikke koster en bondegård. Vi har ikke en masse midler. Som sagt så haster det en smule.

På forhånd tak for de af jer der giver sig tid til at svare mig.

MvH

www.kulturbazaren.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Anette:

Hej derude.

Jeg er nystartet socialøkonomisk virksomhed og mangler et betalings/kassesystem (til butik og ikke internet handel), så vi kan sælge vare fra d. 4.8. Jeg håber, der er nogle kloge hoveder, der kan vejlede mig i en jungel. Jeg har læst tråde som er flere år gamle, men der må være sket en nyudvikling, så jeg anno 2014 kan finde et godt system, der ikke koster en bondegård. Vi har ikke en masse midler. Som sagt så haster det en smule.

På forhånd tak for de af jer der giver sig tid til at svare mig.

MvH

www.kulturbazaren.dk

Hvis midlerne er små, kan du jo starte salget op med et "gammeldags" kasseapperat, som du efter noget tid så kan skifte ud. Det virker lidt forhastet, at du pludseligt kommer i tanke om, at du da skal bruge et kasseapperat. Men prøv og kig på det her, såfremt annoncen ikke er fjernet når du klikker på den; http://www.guloggratis.dk/elektronik/andet/annonce/23987621-olivetti-ecr-8100-kasseapperat 

Fra Hadsten
Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Kultur Bazaren IVS Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar og link.

Det er ikke fordi jeg pludselig er kommet i tanke om at vi skal bruge et kassesystem, men da jeg som sagt ikke har mange midler, gør jeg alt selv.

Tiden er knap og nu har jeg igennem længere tid læst og søgt efter gode løsninger. Jeg vil helst have et system der kører på computer og har dankortterminal. Håndklædet er kastet i ringen og jeg spørger her. 

Findes der ikke nogle gode billige løsninger? Eller er alle folk taget på velfortjent ferie? 

Med venlig hilsen

Anette

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kunne jeg selvfølgelig ikke lige finde det, men jeg ved at iZettle har en hel løsning med både pengekasse og bonprinter, så man kan bruge deres system med kortlæser sammen i en fysisk butik.

Men det er det, som er afbilledet her øverst i denne trådhttp://www.amino.dk/forums/t/229159.aspx 

Dog er der den ulempe, at iZettle vist ikke kan tage rene Dankort - men de kan godt tage VISA/Dankort som langt de fleste har.

Det er ikke den billigste løsning, men den har en lav opstartsomkostning og er simpelt og nemt.

Fra Hadsten
Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Kultur Bazaren IVS Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Big Smile

Jeg har godt læst lidt om iZettle. Er der nogle herinde der har erfaring med det? Vil meget se det i funktion først. 

Så kender i nogen, der kender nogen, der bruger det, så må de gerne kontakte mig på anettehoe@yahoo.dk.

Flere forslag er velkomne

Anette

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette

hvis du på sigt tænker at dit nye kassesystem skal afhjælpedig i dagligdagen, i form af at bog fører omsætning samt lettet afstemning af kort osv så kunne du overveje at kigge på et POs system der kan integrerer med Økonomisystem :) 

Prismodelen er nok en del anderledes end du har set på hos iZettle da deres intjæning ligger på Betalings transaktionerne, dvs det vil værer billigere hvis dy har få transactioner men når man overstiger en vis mængde vil en mere traditionel løsning være billigere 

Vi laver et stykke POS software som kan integrerer med e-conomic du kan evt prøve at tage fat i en af vores forhandlerer
Du kan læse mere om produktet hos disse 2 forhandlere 
http://iadvice.dk/kasseapparat
eller
http://amero.dk/e-conomic-kasseapparat/

 
Håber du kommer godt igang og fortsat god sommer ;)

Dhb Jacob Ipsen 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vi købte kasseapparater hos bon bon bazaren 

http://www.bonbazaren.dk

de har billige kasseapparater og giver en ok service

vi valgte bare for billigt, så vi skal nok igang igen

men vi kom da igang, det er bare at nu vil vi have flere muligheder og må derfor se på noget nyt på et tiidspunkt

Men vi kom igang for 6000 kr ( vi havede dankort terminalen) det vi gerne ville have koster ca 70.000 kr så vi valgte den billige løsning så må vi opdatere

når vi har råd  husk at kasseappartet skal være godkendt

Fra Hadsten
Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Kultur Bazaren IVS Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg har også haft kig på POs system, da jeg på sigt gerne vil integrerer med mit regnskabsprogram. Jeg har som sagt bare ikke de store midler. Bliver nødt til starte med noget der er billigere og tage det op til overvejelse senere. Så vil jeg helt sikkert kontakte jer. 

Tak for dit svar og god sommer

Med venlig hilsen

Anette Hoe Jessing

Fra Hadsten
Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Kultur Bazaren IVS Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar

Jeg tjekker alle de link jeg har fået, men tror at det bliver iZettle som start. Det tilgoderser mine akutte behov og jeg kan jo altid ændre. 

God sommer og tak for dit råd til sidst

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)