Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WP "Affiliate-Plugin" - Affiliate partner til IPHONE 6

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 28
Fra  www.iphone6.dk Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - På forhånd tak for din interesse og hjælp !  

Jeg er helt grøn i affiliate og jeg er også nybegynder i Wordpress, så jeg håber derfor nogle skarpe personer kan hjælpe mig lidt :)

Jeg er lige gået i gang med at lave iphone6.dk i Wordpress. Siden skulle gerne ende ud i en prissammenlignings side på Iphones, med primære Fokus på Apples nye Iphone som (forhåbentlig) bliver navngivet iphone 6 :)
Siden skal både fungere som prissammenlignings side, samt komme løbende informationer om iphone6 release date, funktioner etc.

Problemstillingen er,:

Jeg har ikke den store erfaring med WP og (Læs: ingen) erfaring med Affiliate, hvorfor jeg ikke helt ved hvordan jeg skal gribe dette an i forhold til valg af affiliate partner og valg af affiliate plugin.

Nogle der kan være mig behjælpelig med dette ?

Gode råd omkring opbygning opbygning af siden modtages også med kyshånd :) 

Jeg har +5 års professionel erfaring med Digital Marketing, og er en Wizard inden for områderne; SEO, SEM, Youtube advertising. 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Jeg kan ikke hjælpe dig meget, men derfor vil jeg godt kommenterer dit indlæg alligevel.

Når du nu ingen forstand har på WordPress - og heller ingen forstand har på affiliate.... Hvorfor så starte en affiliateside i WordPress?

Og når dette er sagt - hvorfor så konkurrencepræget emne som netop IPhone?

Og her vil jeg da også sige at du skal passe på dit domæne ikke bliver krævet lukket af Apple - det er deres varemærke.

Men ellers - good luck

Fra Ballerup
Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 28
Fra  www.iphone6.dk Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :