Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en gratis webshop opsætning på dit hotel

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har siddet og øvet mig lidt i at sætte en osCommerce op.
Det lyder måske lidt mærkeligt, men jeg vil gerne prøve at sætte en op for en, som skal bruge det? så jeg kan øve mig rigtigt.

- Da jeg som sagt kun har gjort det meget få gange, på min egen lokale maskine, bliver det gratis for første seriøse hendvendelse.

ellers kan vi blive enige om 2-300kr for de næste opsætninger.

- Dette er måske konkurrence vridende, men det skal siges at jeg ikke har verdens største erfaring med det. og vil derfor gerne gøre det for dig.

Det eneste jeg forlanger af dig er at der skal stå Webshop fra feelit.dk i bunden. og det skal du beholde. + du skal have dit eget hotel.

- Send mig en AMINO PRIVAT BESKED hvis du er interesseret, og fortæl mig lidt om hvordan din shop skal være..

Det må da vidst være et godt tilbud.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du trænger til at øve dig, kan jeg godt give dig en server plads en månedstid eller 2.

vh

stefan 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det nu ikke helt det, har øvet mig. har WAMP på computeren så kan køre det lokalt. vil bare prøve sådan at sætte en op for real, så at jeg kan sige når jeg sælger det at jeg har erfaring med det. og sætte lidt på portfoliet.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare i orden Smile

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil øve ganske gratis, kan du bruge dette link

http://www.goldenplanet.dk/produkter/e-handel.html

der kan du lege alt det du vil i 14 dage og evt. bede om ekstra tid til at øve dig på.

Hvis du ikke har nok tid, skal du oprette en ny demo igen og det kan du gøre flere gange ganske gratis.

Golden Planet er en ganske god side at finde noget på.

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke hvorfor det ikke står klart i min tekst, og ellers er dybdegående efter at jeg beskrev jeg ejede WAMP og kunne køre det lokalt.

Jeg har øvet mig på at sætte den op og det kan jeg finde ud af, Jeg vil bare prøve gratis at sætte det op for en som rent faktisk skal bruge det til noget, Men jeg ender nok med at skulle pointere det en ekstra gang endnu.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 28. Oct 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at købe en webshop, og du kan sætte den op fra bunden af, med dine betingelser, men jeg har så lige nogle modbetingelser, men det er noget vi skal diskutere uden for AMINO, så hvis du er interesseret, bliver resten af kontakten pr. mail/telefon

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen tror jeg pr. din besked du har taget fejl af mit tilbud. du skal ikke ud og købe en webshop. Jeg trækker mit tilbud tilbage, da der åbenlyst er ingen som er interesseret i OsCommerce i forhold til dandomain. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:
da der åbenlyst er ingen som er interesseret i OsCommerce i forhold til dandomain. 


Jo det er der bestemt, men oscommerce er ikke bare en løsning man sætter op og så kører det derudaf som man gør med dandomain. Oscommerce er en udmærket grundstruktur at bygge videre på, og derved slipper for at investere i en webshop helt fra bunden hvis man har specielle ønsker.

Vil du ind på markedet med at tilbyde oscommerce, så kræver det at du bruger en helveds masse timer på at få den tilpasset så den er ligeså brugervenlig som dandomain, scannet etc.

Det er blandt andet det goldenplanet har gjort, og mig bekendt har de ret stor succes med at benytte oscommerce.

Den anden vej du kan vælge er, hvis du er programmør, at tilbyde tilpasninger af oscommerce, der sidder rigtig mange shopejere derude der bruger oscommerce og i ny og næ har brug for en programmør der kan lave nogle tilpasninger.

Held og lykke med det :)
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)