Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla, søgeordsoptimering, hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - jeg skal i gang med en opgave omkring vores hjemmeside, således at den bliver mere up-to-date i både tekst og billeder samt meget væsentligt, at den bliver søgeordsoptimeret bedre end den er i dag - man får mange forskellige meninger om, at hjemmesiden bør laves helt om, programmeres fra bunden og mange andre forslag - men det er virkelig forvirrende, at dem man spørger har vidt forskellige holdninger til det. Den nuværende er lavet i Joomla og skulle være opdateret til nyeste version - den er lavet for ca 1,5 år siden. Er der nogen som kan komme med nogle input til, om man bør gå i gang helt fra bunden igen eller om Joomla er lige så godt som andet.??

Er der nogen som kunne være interesseret i at hjælpe med sådan en opgave til en fornuftig pris??

Bedste hilsener

MAG

Fra Valby
Tilmeldt 9. Jul 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du evt. smide et link til den nuværence hjemmeside?
Ville hjælpe en del.. :) 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 111
Fra  2nd Level Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa,

Hvis din nuværende hjemmeside er opdateret til nyeste Joomla ver. 3.x (gerne ver. 3.3), så har du én af Open Source CMS markedets bedste og mest avancerede og stabile platforme - og behøver derfor som udgangspunkt ikke at skifte platform.

Så derfor - for at give et mere eksakt svar på hvad der skal til, for at du når i mål med opgaven, så vil det være nødvendigt at kunne se hvad du har på nuværende tidspunkt.

Hvis du smider mig en PM med info om din eksisterende side og evt. dit tlf. nr. , så vil jeg gerne give dig et bud på hvordan du kommer videre og evt. en pris hvis du også ønsker det :)

Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas

Hjemmesiden hedder www.nokc.dk ...

Hilsener Mette

Fra København
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 12
Fra  Prisbox.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette, 

Har du prøve at læse diverse guides til Joomla optimering? Der er  mange ting, der bør laves, men flere af dem ser ud til at være i orden hos Jer.  

Jeg har fundet et par af de vigtigste tiltag fra en Amino artikel: http://www.amino.dk/blogs/spndende/archive/2010/10/21/joomla.aspx 

Så vidt jeg kan se er det vigtigste, at I får optimeret og målrettet jeres sidetitler. 

Held og lykke med det! 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)