Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Levende" banner på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle samme,

Jeg sidder med et spørgsmål jeg håber at finde svar på herinde.

Der findes bannere på hjemmesider, hvor det ser ud som om at flere billeder bliver lagt/skudt oven på hinanden, for til sidst at danne et helt billede. Jeg ved ikke om det giver mening, men et billede/banner som bliver dannet i flere steps : Step 1. en baggrund. Step 2. en person. Step 3. en talebobbel = færdig billede.

Hvad hedder sådan noget i fagsprog og hvem kan lave det?

Håber på jeres hjælp :-)

På forhånd tak

Martine

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Martine Hansen:

Der findes bannere på hjemmesider, hvor det ser ud som om at flere billeder bliver lagt/skudt oven på hinanden, for til sidst at danne et helt billede. Jeg ved ikke om det giver mening, men et billede/banner som bliver dannet i flere steps : Step 1. en baggrund. Step 2. en person. Step 3. en talebobbel = færdig billede.

Hvad hedder sådan noget i fagsprog og hvem kan lave det?

Det hedder flash nogle kalder det også animeret Gif. men der var mest i gamle dage man brugte animeret gif. Idag laver sådanne banner i flash.

Der er flere programmer at lave det i men mange foretrækker at lave det er i Adobe flash. 

Nu har jeg ikke leget så meget selv med flash grafik. men de fleste flash folk jeg har snakket med foretrækker Adobe

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror bestemt ikke det er flash, men sikkert en slags animerede "slides" - hvor man bygger det enkelte slide op med forskellige elementer som 'popper op' - 'ruller ind' osv.

Det kan alle webdesignere lave, og der findes allerede adskillige man kan købe, fx.: themes.themepunch.com/?theme=revolution_wp

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Martine Hansen:
Der findes bannere på hjemmesider, hvor det ser ud som om at flere billeder bliver lagt/skudt oven på hinanden, for til sidst at danne et helt billede.
prøv lige at give et link til hvor du har set det du søger - det ville med sikkerhed hjælpe rigtig meget - takker -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim J. Nielsen:

Jeg tror bestemt ikke det er flash, men sikkert en slags animerede "slides" - hvor man bygger det enkelte slide op med forskellige elementer som 'popper op' - 'ruller ind' osv.

Det kan alle webdesignere lave, og der findes allerede adskillige man kan købe, fx.: themes.themepunch.com/?theme=revolution_wp

Hej Tim
Det er lige præcis sådan noget jeg mente. Tusinde tak for linket - nu har jeg lidt at gå ud fra.
Hilsen
Martine 
Fra København
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

Martine Hansen:
Der findes bannere på hjemmesider, hvor det ser ud som om at flere billeder bliver lagt/skudt oven på hinanden, for til sidst at danne et helt billede.
prøv lige at give et link til hvor du har set det du søger - det ville med sikkerhed hjælpe rigtig meget - takker -

Jeg fik dette link themes.themepunch.com/?theme=revolution_wp af flinke Tim. Du må stadig gerne sige til, både dig og alle andre, hvis du/i kender en der er dygtig til at lave sådan noget.
Uanset hvad, smart ser det da ud :-)
/Martine
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)