Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brolægger tilbydes sær tilbud til aminoer 165+moms i timen maler-murer.dk

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 21:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har såmænd ikke noget at beklage - jeg syntes stadig din kommentar var under lavmålet

Så er vi enige om at sagen er lukket, hav nu en fantastisk sommer

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 13:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hagbart:

Kommer bare op i det røde felt da jeg selv er udlært håndværker og hader useriøse firmaer, jeg har nemt ved at spotte dem, det har andre måske ikke og jeg synes at det er pinligt at bare fordi man har et plus abonnement, så kan man reklamere for et dybt useriøst firma og tilbyde hvad som helst.

Vi er enige om at hjemmesiden, og relationen til de øvrige virksomhederne er af tvivlsom karakter.


Når det så er sagt, så synes jeg du udtaler dig om deres håndværksmæssige baggrund og evner på et ikke eksisterende grundlag. 

Kan det lade sig gøre at finde en håndværker til 160kr + moms i timen som er pligtopfyldende og dygtig? Ja det er, men det er helt sikkert rigtigt at der ingen danske håndværkere (ej heller de arbejdsløse) der er i blandt dem.

Der er rigtigt at kritisere, men deres håndværks mæssige evner antager jeg at du ingen erfaring har med

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu var det ikke selve håndværkeren jeg var efter, der er mange gode polakkere, det er ejeren jeg er efter, som har al for mange jern i ilden og beskæftiger jeg med alt som er nemme penge, hvis du spørger mig og jeg er ikke tryg ved at skulle bruge dette firma. Så kan de ansatte være nok så pligtopfyldende.

Jeg støtter heller ikke udlandsk arbejdskraft i vores håndværker fag eller transportbranchen for den sags skyld, ikke som forholdene er på nuværende tidspunkt,

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 14:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt fair. Et øjeblik lød det blot som om at det umuligt kunne være gode håndværkere blot fordi de ikke var danske.

Jeg skal indrømme at jeg ikke havde set hvilken amino bruger der stod bag da jeg postede mit initielle svar. Havde jeg set det, havde jeg opgivet på forhånd. Jeg har set de andre tråde.

Så længe de arbejdsløse danske håndværkere ikke vil sælge deres ydelser til rimelige timepriser, så støtter jeg gerne dem der vil. 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 14:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu prøver jeg selv at sætte et tv møbel i produktion og det koster måske det dobbelte i Danmark end i Kina og jeg synes at det er en meget dårlig ide at støtte et firma som har ansatte som bor 10-20 personer i en lille 2 vær. og får 40 i timen og arbejder 12-16 timer i døgnet.

Eller dem som bor 14 dage i deres lastbil og får 50 kr i timen ( når de har turer / arbejde ) ikke 50 kr x 24 timer x 14 dage, glem alt om det.

Støtter du det? hvad arbejder du med Storm? vil du arbejde for sådan en lille løn? og under de vilkår?

Jeg vil hellere kaste sorte penge efter en dansk håndværker end betale en hvid polak. Ikke at jeg støtter sortarbejde, men hvis man skal vælge mellem pest og kolera?

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 14:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu synes jeg du blander tingene sammen.

Stort set alt hvad du har af elektronik i dit hjem er produceret i Kina. Korrekt at gennemsnits lønnen i Kina er signifikant lavere end i DK, men det er leve omkostningerne og skattetrykket også. 

Du har ret i at der er et større spænd mellem "rig og fattig" (En Fabriks medarbejder får hvad der svarer til 12-1400 Danske kroner pr måned i nogle områder i Kina). Men nu spørg jeg så dig. Støtter du det? Eller køber du europæisk produceret elektronik? Hvor er din telefon fra? Hvor er dit TV fra? Hvor er din Mikroovn fra? Osv

Men du begynder pludselig at tale om folk til 50kr i timen. Jeg har aldrig udtalt mig om disse. Jeg har udtalt mig om en brolægger til 160kr i timen plus moms? Om jeg ville arbejde for det? Ja det ville jeg uden at blinke hvis det var det arbejde der var at få. Jeg er IT arkitekt, og jeg er kun min løn værd så længe jeg kan levere noget andre ikke kan. Den dag min arbejdsgiver kan få samme kvalitet, flexibilitet, og know how, til lavere udgifter, så er der en anden der får opgaven, og det er spillets regler. Så enten må jeg konstant tilstræbe at gøre mig dygtigere, (og der med til en sjældent udbudt vare) eller også må jeg acceptere at jeg kan risikere at skulle nedsætte min timepris så jeg igen kan være konkurrence dygtig.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 17:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

En kort kommentar til det hele...

Ja jeg har en del udd. bag mig, ja.:) Men det er irelevant i forhold til det jeg tilbyder.

Først og fremmest rekrutterer jeg personale - jeg udlejer personale til diverse brancher.

Hvis I mangler murer så kan jeg udleje en, hvis I mangler brolægger kan jeg skaffe en, mangler plejehjemmet en sosu hjælper til en aften vagt skaffer jeg sådan en:)Min speciale er  at finde personale med gode referencer :)

I må have en skøn weekend.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor laver du så ikke bare et vikarfirma, så er alt jo på det rene, istedet for denne selskabsform. Og hvis du skal rådgive og vejlede omkring de opgaver du byder på, så er det i den grad vigtigt at du har helt styr på det faglige og lovgivningen samt regler, der kan du ikke lægge ansvaret over på en dygtig tømrer du har hyret i Polen.

Du har stadigvæk ikke svaret på hvem den arkitekt er? er det dig eller hvem, har stiftet firmaet, som det fremgår af hjemmesiden og som giver et billede af at det er en arkitekt som driver selskabet?

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 22:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skulle du selv se og være tydelig med dit fulde navn og efternavn her på amino?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Undskyld mig, men synes det er rimelig usmageligt. For mig at se driver du en form for moderne slavehandel. udnytter fattige folks situation og lur mig om ikke du tager største delen af lønnen selv?

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)