Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af ny bogportal

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 44
Fra  CT Invest Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle. 

Jeg har lanceret denne portal for køb og salg af brugte studiebøger: www.studytime.dk 

Hjemmesiden har været live i lidt over en måned, og der er ikke rigtig den tilslutning som jeg havde håbet. 

Jeg kører pt. en kampagne hvor man er med i konkurrencen om at vinde et par RayBan solbriller hvis man opretter en annonce - jo flere annoncer jo større vinderchancer. Selvom der bliver reklameret med konkurrencen på facebook, er der ikke rigtig nogen der springer på. 

Har I nogle ideer til hvordan man kan markedsføre denne side og få folk til at bruge den? Jeg mener, den er jo fuldstændig gratis og kunne hjælpe folk med at sælge deres bøger. 

På forhånd tak. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christopher Tranæs:
Hjemmesiden har været live i lidt over en måned, og der er ikke rigtig den tilslutning som jeg havde håbet.

Har du overvejet at der kan være sommerferie der spiller ind?

Christopher Tranæs:
Har I nogle ideer til hvordan man kan markedsføre denne side og få folk til at bruge den?

Bøgerne skal jo bruges ved studiestart og ikke mens man ligger på stranden :) Så derfor bør du målrette din markedsføring ved studiestederne og få fat i brugerne den vej.

Tilmeldt 14. Dec 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om du har prøvet det, men prøv at lave et opslag på et A4 ark, hvor du beskriver hvad det er din side skal bruges til og hvad dens fordele er i forhold til for eksemepl pensum.dk. Derefter kan du tage de ark og så gå rundt på universiteter, erhvervsakademier osv. og hæng dit opslag op på deres opslagstaver. Det er overraskende mange som læser de tavler. Det kan måske hjælpe dig at få mere trafik på siden. 

//Tim

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville lave en pressemeddelelse og sende den til de magasiner, der laves til og om de studerende på de forskellige uddannelsesinstitutioner - men her ville jeg nok lægge mere vægt på indholdet fremfor konkurrencen.

Held og lykke med projektet :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)