Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Jeg har brug for et logo til et nyt projekt. Skal max. være 3 seperate farver og kunne leveres i vektorgrafik.

 

Hvad skal det koste ?

 

Mvh

Brian

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Laysen:

Hvad skal det koste ?

 

Det skal koste alt mellem kr. 300,- og kr. 250.000,-

Spøg til side - mangler rigtigt mange oplysninger for at kunne give dig en nøjagtig pris. Jeg kan lave et logo til dig for kr. 1200,- (amino-pris) med 3 udkast ud fra nogle spørgsmål til dig. Du vælger det bedste, som vi så bearbejder indtil det er perfekt.

Risikoen er, at du ikke kan lide et eneste af de tre udkast, selvom det kun meget sjældent sker.

Hvis vi snakker et mere brand-agtigt logo, som skal bruges henover en hel linje og som skal kunne tåle at få nogle "tæsk, så skal der opstilles møder og så, hvilket fordyrer processen væsentligt.

Et godt logo er et logo, der kan fortælles - og som fortæller hvem du er. Det skal kunne tegnes på en lap papir, så det er genkendeligt for den, der ser det. Det skal kunne blæses op i elefantstørrelse, og samtidig stå perfekt på visitkortet. Det skal være markant på en anonym måde, således at øjet, der ser det, ikke væmmes, men alligevel lægger mærke til det underbevidst. Og så skal det sende signaler.

Hvis du mener, at du selv er klar til at træffe de rigtige beslutninger om et logo - så giv et kald :)

 

Vh

Peter 

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

 

Tak for tilbud..

Vi har valgt en leverandør.

 

Mvh
Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det ikke er forsent så er jeg frisk på at tage opgaven. Gør det meget billigt da jeg elsker at lave den slags og i øjeblikket arbejder på at udvide min portfolie.

 Jeg studere til grafisk designteknolog så burde vide hvad jeg laver ;)

 Hvis det har interesse så kontakt mig på tlf. 27 28 06 19 eller over mail: renew@webspeed.dk

mvh René W.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)