Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Muligt hackerangreb

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har smidt dig en PM, I andre får den også her:

I skal ind i Jeres cPanel, og så under "Latest visitors" her kan I se hvem der besøger Jeres site her og nu... der er det med garanti WordPress installationer der trækker data fra Jeres site og lukker det... her skal I åbne endnu et vindue med cPanel og gå ind under IP Deny Manager og blokere alle de WordPress installationer... det er omkring 30-50 ad gangen, så snart de er blokeret holder angrebene op.

Herefter/imens kan I med fordel gå ned under CloudFlare i Jeres cPanel hos Meebox og aktivere det! Sæt status til "Im under attack" så går den også amok. Jeg har personligt opgraderet til en PRO løsning hos Cloudflare.

Problem solved!

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

MOOA, det ville give fint nok mening hvis deres trafikproblem var på den indgående del, men nu er problemet jo udgående trafik, hvilket betyder de har et eller andet der står og skyder på andre. Det er sandsynligvis et php script som er sårbart.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Han skal i hvert fald lige tjekke overstående, for det er samme symptomer vi havde... de requester noget data fra ens server konstant.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er tydeligt ud fra den her diskusion at i mangler en kvalificeret admin til at passe jeres server, normalt er det hosting udbydere der træder til i forbindelse med den her slags angreb og udreder trådene for kunden. (Lidt afhængig af aftalen betales der måske/måske ikke for dette) og kommer med nogle gode råd til at afværge angrebet. 

Hvis det er udgående trafik er der to muligheder, enten bliver i brugt som amplification-host for et reflection angreb (google det) eller også er i blevet hacket og maskinen bliver brugt som jump-host. Begge dele er ikke noget man lige læser en guide på nettet og fixer, det skal du have professionel hjælp til. Sorry, jeg er ellers fortaler for gør det selv.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Blev problemet løst?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Helsingør
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 26
Fra  SETA Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke endnu. Vi lukkede serveren ned i nat og startede op tidligt i morges. Indtil videre har der ikke været noget, men selve problemet er ikke løst enndu, desværre.

-Træt af administrative tidsrøvere? -Brug for hjælp til bogføring eller økonomistyring? Kontakt SETA i dag - info@seta.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Robin Kofod Eggli:

Vi har fået at vide at det hele er udgående data. Giver det mening og hvad er et godt råd?

Hvis det er tilfældet, så vil jeg anbefale dig få fat på en system administrator. Du kan alternativt også smide en ticket ind til os, så kan vi - mod betaling, naturligvis - se om det står til at redde. Sørg for backup!

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Robin Kofod Eggli:

Ikke endnu. Vi lukkede serveren ned i nat og startede op tidligt i morges. Indtil videre har der ikke været noget, men selve problemet er ikke løst enndu, desværre.

Jeg har tilbudt min hjælp - I må ringe hvis det bliver aktuelt. 

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Helsingør
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 26
Fra  SETA Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi (Peter) har nu svaret på den ticker vi har kørende.

-Træt af administrative tidsrøvere? -Brug for hjælp til bogføring eller økonomistyring? Kontakt SETA i dag - info@seta.dk

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)