Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjproducent søges (priser, kvantum og kvalitet)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer;-)

Jeg går med planerne om i den nærmeste fremtid og starte mit eget tøjmærke op. I starten vil det primært handle om t-shirts. Jeg Søger derfor lidt viden omkring dette. Jeg har ideer til markedsføring, salgsstrategier osv. Jeg mangler dog lidt basal viden omkring produktionen. Jeg søger en producent og har tidligere meldt det op herinde men uden og få det rigtige svar. Jeg er klar over at klart det billigste er at få det produceret i Asien. Men som helt nyopstartet uden det store netværk vil jeg gerne have bedre mulighed for at lave sikkerhedskontrol og have en bedre løbende dialog med producenter. Er der nogen der kan anbefale en producent evt. i Portugal eller lign. Det kunne så vidt også gerne som en start være en dansk producent. Derudover er det en del af planen at der kun vil blive lavet x antal stk.s af hvert design så når der er udsolgt er der virkelig udsolgt. Er der nogen der har erfaringen mht. priser og antal stk. Jeg tænker nemlig noget i nærheden af kun 300 stk. af hvert design. Det skal være med eget logo i nakken, print på t-shirten og et logo fastsyet et eller andet sted på t-shirten (evt. på ærmet eller i bunden af t-shirten). Deruover er kvaliteten også et parameter der vil blive lagt enormt vægt på. Håber der er nogen der kan give mig nogle gode råd eller anbefalinger så del endelig ud af jeres erfaringer folkens;-)

Mvh.

Jorge

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 180
Fra  ADI Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jorge

Jeg kan måske godt hjælpe dig. Jeg har min produktion i Tyskland og England. Hvis du har nogle billeder af dine designs og måske noget mockup på placering på t-shirten, må du godt sende det til mig på adi@adi-wear.com

Så kan vi tage den derfra.. :-)

Mvh.

Dennis

Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis.

Har ikke de endelig designs liggende endnu. Men kan du fortælle mig noget mere om din produktion og jeres prisniveau osv. Har ikke fået lavet designs færdige endnu da jeg gerne vil lave budget over opstart og dermed gerne vil have en idé omkring priser osv. Er det DTG print du benytter??? Jeg har navn, logo osv. på plads og som tidligere nævnte skal det være med logo/navn på en label i nakken, print på t-shirten og et lille label evt. fastsyet på ærmet eller i bunden af t-shirten. Ved godt jeg måske gør tingene i den omvendte rækkefælge men håber du kan gøre mig klogere. Du kan sende mig yderligere svar på andrethinnesen@hotmail.com

mvh.

Jorge

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jorge,

Jeg ville blot give et par råd med på vegen. Jeg arbejder til dagligt som senior konsulent i dansk-kinesiske www.lipasourcing.com  som hjælper danske virksomheder med at få en sikker og bæredygtig produktion i Kina. Indenfor tekstil arbejder vi dog mest i "cut & sew " hvor man få skræddersyet sine produkter ud fra de mønstre/snit/mål man ønsker med print/zippers/mesh hvad end man gerne vil have inkluderet på ens design.

Hvis du søger den slags unikke produktioner kan vi sagtens hjælpe dig alt efter antal styles og kvantitet. Vi arbejder med en meget lav MOQ (i forhold til det er kina) på "cut & sew" produkter der normalt har en høj MOQ på 500-1000stk, arbejder vi på et antal der hedder 200stk per design.

Det skyldes vi repræsenterer flere kunder på én gang og dermed bliver anset som en størrere kunde og har mere forhandlingskraft i form af dette.

Ønsker du derimod blot en plain t-shirt uden de store krav til pasform osv. ja så kan det måske bedst betale sig at købe det igennem en lokal trykmager som bestiller "lav-middel" kvalitets t-shirts hjem i store mængder til en billige penge og blot sætter dit tryk på det.

Hvis du er interesseret i at høre mere om hvad vi kan gøre for at hjælpe dit tøjmærke til det rigtige brand/image igennem din produktion så kan du kontakte mig på:
femo@lipasourcing.com eller over sitet her.
Du er selvfølgelig også mere end velkommen til at læse mere på vores hjemmeside. www.lipasourcing.com

Mvh
Philip 

Tilmeldt 18. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jorge

Jeg kender en meget seriøs kvinde, som er kontaktled til produktion af stof og læder i Indien. Prøv at kontakte Betty Bevan (hils hende fra mig :-))

http://www.bevan-trading.com/

Venlig hilsen

Margrethe Stenger

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jorge,

Hvis du vil producere kvalitetstøj prisbilligt på en systue i Polen, så kan du kontakte mig på: leszek@filmfactory.pl   Alt fra kvalitets bomuldsstof/uldstof lavet på bestilling, samt fotorealistisk tryk på materialer, og på de færdige kollektionsstykker (fra prototyper og samples til serieproduktion).  Du kan føle ligesom du har produceret det i Danmark, men meget billigere. Nabolandet Polen er et medlem af EU, og overholder copyrights loven. Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med 25 års erfaring og jeg bor i Polen i et område med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig skrædder og det er hende som organisere og passer på produktionen af udenlandske ordrer. 

Mvh.

Leszek

Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Min kæreste har en systue i brasilien .
Du kan kontakte mig på mail bengtssonglass@gmail.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)