Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Wordpress tema

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg ville høre om der var nogle som kunne hjælpe med noget som jeg selv betegner som "simpel hjælp" til Wordpress.

Indledningsvis skal det siges, at jeg slut sidste uge installerede Wordpress 1 klik installation via Nettonet, så har ikke så forfærdelig meget indsigt i Wordpress endnu.

Jeg leder i bund og grund efter et tema som er:

- Statisk (dette kan jeg vist selv ændre temaet til)

- Hvor jeg kan tilrette credits i footer (kan forstå at man ikke må ændre i footer/credits jf. Wordpress´ retningslinier i eksisterende temaer som man kan uploade til ens projekt)

- Der skal ikke være nogen sidebars eller andet gøgl.

- En menubjælke i toppen som skal indeholde 5 "menúknapper".

- Forsiden skal i bund og grund indeholde en masse produkter, som automatisk vises via en iframe kode jeg uploader (vil bruge et plugin som hedder "Global Content Blocks)

Derfor, er der nogen som kan hjælpe?

I er mere end velkommen til at skrive mig en PM hvis I har yderligere spørgsmål eller gode råd.

PS! Jeg frabeder mig gerne hånlige eller bedrevidende kommentarer, da jeg har søgt i timevis efter temaer, men uden held, og som sagt har jeg ikke helt styr på Wordpress endnu;-)

PPS! Hvis muligt, søger jeg hjælp som en "vennetjeneste" :-)

På forhånd tak.

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du beskriver stort set hvert eneste wordpress tema :-) Standard-temaet der følger med Wordpress kan præcist hvad du efterspørger. Jeg tror det er et spørgsmål om du bruger et par timer på at kigge diverse guides / youtube videoer igennem og lærer hvordan du kan sætte en Wordpress hjemmeside op. :)

P.S. jeg troede du stadigt sad isolationsfængslet for det med vejrhanen 

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg ikke i tvivl om, men det volder stadig problemer.

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Broder,

Jeg vil mene at det vil hjælpe gevaldigt på sagerne hvis du lige skrev om man skulle hjælpe dig som en venne-tjeneste, eller om du havde lagt et budget til side? :) Jeg ved at her er mange gode WP-drenge og piger, som ville kunne hjælpe dig. Men som ude i den virkelige verden, så arbejder de altså ikke gratis... Så som sagt, så vil det være en kæmpe hjælp for alle parter, hvis du lige skrev en sidste linje i forhold til budget evt? :)

Frank

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :


P.S. jeg troede du stadigt sad isolationsfængslet for det med vejrhanen

Hahahaha ja......

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du ret i!

Jeg søger en vennetjeneste:-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)