Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem ejer ejendomme nu?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Tinglev
Tilmeldt 30. Dec 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg håber der er nogen derude der kan hjælpe mig.

Jeg har kig på en ejendom som jeg gerne vil have fingre i, men i BBR registeret står der to virksomheder som ejere.

Den ene kan jeg intet info finde om og den anden er gået konkurs i 2012.

Hvem ejer ejendommen nu? For dem der står i BBR som ejere findes åbenbart ikke. Nogle forslag til hvor jeg kan søge info henne af? Er godt nok lidt på bar bund.

Fra Odder
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Todic Net Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Off-topic : Smid en sten igennem ruden, hæng dit navn og telefonnummer med en undskyldning, og se hvem der ringer :)

Fra Tinglev
Tilmeldt 30. Dec 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske lige drastisk nok ;-) Desuden har der umiddelbart ikke været nogle derude i flere år og de virksomheder som står som ejere ligger i en helt anden del af landet.

Fra Odder
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Todic Net Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vd ikke om det er lovligt, men prøv at hør din bank om de kan se hvem der tidligere har haft lån eller pant i bygningen.

Fra Tinglev
Tilmeldt 30. Dec 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg prøve det kunne jo være en mulighed.

Kan man mon få oplyst om hvem der betaler SKAT på ejendommen nu ved at ringe til Skat eller er det ikke noget de vil oplyse?

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge tinglysning.dk  

Her kan du indtaste adressen på ejendommen i søgefunktionen og ejerens navn vil fremkomme.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

www.tinglysning.dk kan du se, hvem der er den tinglyste ejer af ejendommen. Hvis det viser sig, at den tinglyste ejer er under konkurs, så prøv at ring til Skifteretten i den retskreds, hvor virksomheden havde hovedsæde og forhør dig om, hvem der er kurator i boet. Ham tager du herefter fat i mhp. dit tilbud om køb. Hvis ejerselskabet er opløst, dvs. nu ikke eksisterende, eks. opløst efter konkurs, så er det døde selskab desværre nødt til at genopstå for at kunne sælge ejendommen. Her vil jeg tillige tage fat i Skifteretten og gøre dem opmærksom på, at der i det nu opløste selskab er et aktiv, som burde være afhændet inden selskabet blev opløst. Sidstnævnte situation kan dog være besværlig, hvis der ikke er nogen, som vil putte penge i en genoptagelse af boet.

Fra Tinglev
Tilmeldt 30. Dec 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

har fundet navnet på den virksomhed der ejer ejendommen nu, men er så stødt ind i et andet problem

det er et I/S og det er ikke registreret i CVR registret... er der nogen steder man kan få oplyst hvem der står bag en virksomhed når de ikke står registreret i CVR? man skal vel registrere sin virksomhed somewhere for at oprette et I/S?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan fo godt ha et de'facto I/S men det lyder ikke sandsynligt her hvis det er et ejendomsselskab, Et I/S er registreret i selskabsstyrelsen men hvad har du søgt under - du skal jo ha et CVR nummer eller mindst ejer navn og så via personsøgning på cvr.dk søge hvilke virksomheder personen er involveret i, og så søge på det CVR du finder MEN du finder ikke regnskab for et I/S

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Tinglev
Tilmeldt 30. Dec 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg var nede på kommunen da det firma stadig stod som ejer, men de havde heller ingen kontakt info på det I/S. De vil så gerne have en masse penge i skat fra det firma men har heller ingen kontakt info på dem.

det andet firma som stod på ejendommen havde et CVR nummer, men det er afmeldt, så der er heller ikke noget at komme efter.

jeg har så også haft kontakt med den person som i tingbogen står som administrator på ejendommen, men han har efter eget udsagn ikke haft noget med det at gøre siden konkursen i 2012.

jeg har haft fat i det advokatfirma der skulle stå for tvangsauktionen på ejendommen, men den blev annuleret og blev aldrig solgt på tvang i 2012 og de kunne heller ikke finde nogen kontaktinfo på dette I/S.

Så jeg er lidt røget ind i en blindgyde og det gør jo at ejendommen hænger totalt i limbo når der ingen kontakt info er på folkene bag det I/S og når de registreringer der står i tingbogen heller ikke er korrekte.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)