Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

600 besøgende - stadig ingen salg

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Husk at give dine billedere navn i den netbutik. Lige nu hedder de bare størrelsen på billede.

mener du så der står en tekst under billedet? 

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nu har du jo også lavet lidt plat reklame for dig selv på div bilforums og udgivet dig for at være en "udefra kommende" der tilfældigvis faldt over din webshop

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

gejs:

erjegher:

Husk at give dine billedere navn i den netbutik. Lige nu hedder de bare størrelsen på billede.

mener du så der står en tekst under billedet? 

Ikke teksten under billede, men selve navnet på billede. Prøv at gå ind på den side og prøv at gem en af dine billedere, så kan du se hvad det hedder.

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

gejs:

erjegher:

Husk at give dine billedere navn i den netbutik. Lige nu hedder de bare størrelsen på billede.

mener du så der står en tekst under billedet? 

Ikke teksten under billede, men selve navnet på billede. Prøv at gå ind på den side og prøv at gem en af dine billedere, så kan du se hvad det hedder.

altså fil navnet som billedet har på min computer? Er ikke helt med og kan det ses fra shoppen? har prøvet at rode lidt med det, men synes ikke der kommer noget frem? 

Vh Nicolai

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sætter pris på din 1 stjerne :) seriøs virksomhed må man sige

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt. smid mig en besked - jeg arbejder med at vejlede og rådgive virksomheder i hvordan de kommer fremad så de ikke kommer til at sidde fast som du gør. Skriv mig en email, og jeg vil smide dig et godt iværksætter tilbud - mads@bjergoe.com

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevinff:

Sætter pris på din 1 stjerne :) seriøs virksomhed må man sige

Det beklager jeg, har ikke givet nogle indlæg stjerner bevidst. Måske det er sket når jeg kigger fra mobilen.... 

men gider du udybde hvorfor det gør min shop til useriøs? :) det synes jeg ikke rigtig giver nogen mening....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

forstår ikke du har givet Kevinff 1 stjerne for hans kommentar?

Syntes da han har en god pointe i at du skal passe på med at oprette profiler på diverse forums og så spille en 'overrasket forbruger der har fundet din webshop'

Det en strategi der let kan give bagslag.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan går det med webshoppen efter du har fået alle de her råd? Sælger den bedre og er der gang i omsætningen?

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Evt. smid mig en besked - jeg arbejder med at vejlede og rådgive virksomheder i hvordan de kommer fremad så de ikke kommer til at sidde fast som du gør. Skriv mig en email, og jeg vil smide dig et godt iværksætter tilbud - mads@bjergoe.com // */ // ]]>

hej Mads

Kan du ikke lige fortælle en smule af hvad du kan hjælpe med, opnående resultater hos tidligere kunder og en ca. pris på sådan en overhaul :) 

tænker alt der sikkert er andre der også kunne få glæde af et svar her.

Mvh Nicolai

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)