Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

600 besøgende - stadig ingen salg

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino’er 

jeg åbnede min webshop den 1-7 og har siden den tid haft over 600 besøgende, men jeg har stadig ikke haft et eneste salg. køre relevante adwords, men disse giver kun få klik, arbejder lidt med SEO, men dette er jo rimelig langsigtet. Derudover har jeg linkbuildet en del på diverse bil fora. hvilket begynder trække besøgstallet op.

på nuværende tidspunkt har jeg haft 108 besøgende på siden idag, men stadig ingen salg :( 

nogle der kan se om jeg gør noget forkert eller hvad jeg kan gøre for at få gang i salget. Webshoppen er ved bilpleje produkter www.nimacarcare.dk 

alle inputs modtages med glæde

Mvh Nicolai

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er vist nød til at tage i mod flere betalingskort end bare Danmark og eDankort. Du skal også tage i mod Mastercard, Mastercard Debit, Visa og Viaelectron. Desuden skal dine produkter stå i den øverste fane og ikke i en fane i siderne.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne faktisk godt fristes til at sige at det nok skyldes du ikke modtager VISA/Electron eller Mastercard/Maestro.

Bankerne i dag er mere villige til at udlevere debetkort fremfor Dankort (og VISA/Dankort). Og dermed udelukker du desværre en del kunder fra at handle hos dig.

I forhold til produkterne, så har jeg ingen forudsætning for at vide om 946 ml fælgrens er 139,- værd, men jeg ville nok ikke købe en spand for 99,- Stick out tongue

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

at kunne modtage flere kort typer er bestemt også på listen for fremtidige tiltag :) synes bare lige opstartsfasen har været lidt dyr... :) så havde håbet jeg kan kunne få lidt salg og få lidt penge i “kassen” til at forbedre siden. mener dog jeg har set at antallet af danskere med enten dankort eller visadankort er rimelig højt? 

hvad angår vaskespaden, så prøv om du kan finde en spand magen til i DK billigere... :) spanden skal være special mål så den passer med en grit guard. men indrømmer at hvis du sammenligner den med en sort spand fra jemogfusk så er springet stort.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kommer ikke uden om, at skulle tage i mod flere kort end Dankort. Hvis jeg skulle starte en netbutik, ville jeg altid starte med at tage imod visa og mastercard og så må Dankort komme senere.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gejs,

600 besøg kommer an på hvem!

Hvis du har spammet(:D) div. forums inkl. dette med "se mit site" så har du ramt en masse besøgende der ingen intention har haft om at købe.

Jeg så dit site forleden og gik rundt, min umiddelbare vurdering var at du var "nystartet" da der manglede en del produkter + content.

Jeg har altid bilvask.nu i baghovedet, og havde i grunden interesse i en Dual Action polermaskine (bilen skal jo være perfekt altid :D), men der var simpelthen ikke nok guides + info på dit site, så jeg var i tvivl om hvad jeg sad og var ved at bestille. På trods af den nok var 2-500 kr. billigere end konkurrenterne.

Så hvis du kan skyde nogle gode guides på video om hvordan man gør med hver enkelt ting der har en smule værdi + lidt mere content om hvad man skal, og samtidig får styr på hvor din trafik stammer fra (SEO, AdWords, Facebook mv.) så vil jeg give en garanti på du får flere salg.

Jeg kan godt genkende frustrationen, hvor man nogle dage har haft 1000+ besøg og der INGEN salg har været, når man plejer at have en del salg hver eneste dag og en konverteringsrate på nær 5-7%... så kan man pludselig begynde at tro der er noget galt.. man skal blot hænge ved og udvide sit site, og kun tænke i brugernes ve og vel, så kan du kun få succes.

Du er altid velkommen til at PM mig hvis du skal bruge lidt mere info.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

gejs:
mener dog jeg har set at antallet af danskere med enten dankort eller visadankort er rimelig højt? 

Du kan se tallene her: http://www.nets.eu/dk-da/Om/om-virksomheden/nets-i-tal/dankorttal/Pages/default.aspx?tab=1#tab1 

Ved udgangen af 2013 var der udstedt 900.000 rene Dankort og knap 4 millioner VISA/Dankort. Men jeg er også overbevist om at der er flere og flere private forbrugere (som dine kunder nok primært vil være) der ikke har disse kort - og jeg tror faktisk den tendens er mere stigende end man skulle tro.

Du kan overveje et gratis alternativ (såsom Braintree eller Paymill) til at modtage VISA og Mastercards - det er ret nemt at implementere.

gejs:
hvad angår vaskespaden, så prøv om du kan finde en spand magen til i DK billigere... :) spanden skal være special mål så den passer med en grit guard. men indrømmer at hvis du sammenligner den med en sort spand fra jemogfusk så er springet stort.

Sammenlignet med en spand til 14,- i et byggemarked, så ja - så er 99,- + fragt for en spand godt nok en ordentlig sjat penge.

Nu smider jeg bare lige min oplevelse af den spand på bordet (opfat det som konstruktiv kritik):

"Vaskespand af høj kvalitet, udført i meget kraftig plast, et must til bilvasken.

Spanden passer sammen med vores grit guard"

Det er en spand... og den er hvid. Hvorfor er den et must til bilvasken? Og hvad er en Grit Guard? Skal jeg selv finde den?
Nå, jeg fandt grit guarden og kan se den samler al skidtet i bunden... 

Hvis jeg nu havde set en kort introduktionsvideo til kombinationen af de to produkter, ville det måske skabe en værdi for mig at købe den - og forstå hvad jeg betaler for. Og et link under spanden til Grit Guard, så jeg ikke selv skulle lede efter den (eller søge på den), ville have gjort det endnu nemmere for mig at navigere rundt på siden.

Siden er meget "død". Produkterne er ikke kædet rigtigt sammen, og jeg har svært ved at se hvordan produkterne skal bruges sammen - jeg aner intet om biler eller bilpleje, men jeg vil dælme gerne have min bil ser flot ud.

Jeg er sikker på lidt videoer til dine produkter - og dine teksttunge guides - vil peppe siden lidt op og du vil have dine besøgende bedre fanget.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Den med video guides er på programmet, har dog ingen erfaring med at lave sådanne videoer, men det må jeg tage som en udfordring, det giver så vidt jeg ved også lidt goodwill hos google? :) 

Ved godt siden stadig kan forbedres meget, drømmen er også at få en webshop opbygget fra bunden efter mine behov, men det tillader økonomien altså ikke lige pt. 

Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fine billeder og overskuelig site. Men HVORFOR skal jeg handle/shoppe ved dig? Og hvorfor skal jeg købe netop DINE produkter til min bil?

Mangler action tekst!

Vh Majgaard

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)