Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye shop er næsten klar. Kom gerne med input til forbedringer.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Jeg har nu gennem længere tid, arbejdet på at blive færdig med en forbedring, af min første shop.

På themeforrest.com købte jeg et template der virkede fornuftigt. Så begyndte arbejdet.

Min shop sælger produkter som er kendt fra Tv shop, As seen on tv, og andre produkter. Min første shop som stadigvæk køre har mere end forskellige 2700 produkter, i forskellige kategorier. På mange af disse produkter, er der ikke Dansk beskrivelse, og der er intet SEO Lavet fra min side. Denne side giver mellem 2 - 5 ordre om dagen. Besøgende kommer fra google, samt lidt fra Dba.

Det skal der nu laves om på, og jeg er godt i gang. På den nye side er de 2700 produkter reduceret til 500 produkter af de mest populære, og alle beskrivelserne er unikke, og naturligvis Danske.

Der er lavet Meta beskrivelser, Meta tags, Titler, på alle produkter, og kategorier.

Dette har krævet ufattelig mange timers arbejde.

Men jeg har ikke tænkt mig grundigt om inden jeg startede.

Jeg har brug for hjælp til følgende :

Min hjemmeside som køre nu, hedder likeshopping.dk, og den nye hedder dev.likeshopping.dk. Den skal naturligvis, bare hedde likeshopping.dk når den er helt klar, og den gamle lukkes ned.

Den trafik som jeg får nu på shoppen, vil jeg gerne bibeholde. På google ligger jeg ret godt med på nogle søgeord. Jeg vil være ked af at miste dem.

Kan jeg på en eller anden måde, omdirigere trafikken fra den gamle til den nye shop?

Hvis i nogle forslag til forbedringer, vil jeg være meget taknemlig, dette gælder både design samt seo.

Og ja, jeg er allerede blevet straffet af google, pga. Dual Content. Derfor skal den gamle shop lukkes hurtigst muligt. Jeg mente bare, at det ville være godt, at google begyndte at indeksere den nye shop. Dette har jeg en anden mening om nu :-(

Glæder mig til at læse jeres indlæg...

MVH.

Timur Hansen

Likeshopping.dk

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen som har lidt input???

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg går ind på dev.likeshopping.dk ender jeg på en fejlside?

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Nu er den klar igen. Var lige ved at rode lidt :-)

Fra 8000, Århus
Tilmeldt 15. Jul 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Jensen-Company.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tumur

Rigtig fin side du har fået lavet. Design er selvfølgelig altid en smagssag, det samme gælder brugervenlighed.

Personligt synes jeg at siden fungerer rigtig godt når det gælder inspiration. Jeg får lyst til at kigge videre på produkterne. 

Dog er jeg ikke så vild med den blå farve du har øverst. Synes ikke umiddelbart den passer til resten af designet. Samtidig er jeg ikke så vild med "Alle Kategorier"-menuen. Den måde den folder ud på. Billederne er for små til at se, og de rykker også ind, hvis du ikke kører musen præcis lige ud. Der synes jeg faktisk drop-down menuen på dit gamle site fungerede bedre. Tror du skal holde det mere enkelt, for at bevare brugervenligheden.

Nogle steder på din side bruger du engelske ord. Det skal du nok passe på med.

Ellers held og lykke med siden, ser spændende ud :-)

Venlig hilsen
Christoffer Jensen 


 


 

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for input :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig nærner på din Combine images using CSS sprites,Specify image dimensions

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nævnt, så den farve oppe i toppen af siden er virkelig krads. Den skal du have gjort en smule mere neutral. Derudover så er der et tandhjul som gør at man kan ændre i themet. Er det meningen?

En vending som "Denne vare er ikke disponibel" bør nok hedde "Denne vare er ikke på lager" eller bare "ikke på lager. Kig oversættelserne igennem eller få en anden til det, kurven har også noget engelsk i sig: Total shipping (tax incl.)

Det får hurtigt en til at tvivle om, hvorvidt hjemmesiden er dansk eller det er en kineser bagved :)

Sidst men ikke mindst så laver din side 404 fejl når jeg forsøger at gå fra http://dev.likeshopping.dk/index.php?fc=module&module=azquickpay&controller=checkout til hvilket som helst link på din side også kategorierne. Det skal du få fikset :)

Mvh.

Rune

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Timur,

Det kan godt være jeg misforstår det hele, men skulle http://dev.likeshopping.dk/ ikke være din færdige side?

Synes der er rigtig mange fejl, blandt andet virker dine menuer ikke, samt dine category_feature bokser virker heller ikke optimalt.

Jeg synes siden er meget rodet, og der bliver brugt alt for mange elementer, for mig gør det, at jeg slet ikke kan finde rundt på siden.

I dit footer content synes jeg også at der bliver brugt en forkert fond samt farve til din "Kontakt os" boks, det fungere ikke rigtig med din højre footer.

Din blå header synes jeg for siden til at virke utroværdig, og alene den blå header ville få mig til at forlade side. Dit icon vil du muligvis også overveje at udskifte, da det jo trods alt er defualt.

Man kan overveje om logoet skal være en tand større, og eventuelt find en header farve som passer til logoet :-).

Som andre også har skrevet, har du ikke oversat hele siden, hvilket også ser meget utroværdigt ud, og det ville jeg også få styr på meget hurtigt :-).

Jeg håber ikke min kritik var for hård, men det kom lige ud af posen :-).

Med venlig hilsen

Emil Christoffersen

Hvis du mangler hjælp til oversætning eller andre PrestaShop ændringer, er du velkommen til at kontakte os her på Amino.

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Tusind tak for din respons.

Puha der fik jeg nogle drøje hug.

Jeg forstår ikke du siger at min menublock ikke virker. Men jeg har lige rodet med den, så den burde virke igen.

Hvad betyder categori_feature bokser, den du siger ikke virker optimalt.

Farverne arbejder jeg hele tiden med, så dem skal du bare se bort fra. Det template som jeg har, giver mig mange muligheder for farver. Det gælder bare om at finde de rigtige.

Som du nok kan se, og læse er jeg fuldstændig nybegynder. Så alt input er guldkorn for mig.

Mvh

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)