Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på en mulig idé

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber på lidt feedback til en idé, jeg går rundt med. Jeg går nemlig og overvejer at oprette en hjemmesider, der kommer til at omhandle fodbold. Jeg ved, at der er rigtig mange sider, der gør det, men min idé er ikke set før, og min mulige side vil derfor være noget nyt. Jeg er dog meget i tvivl om, hvordan det skal gribes an. 

Der vil ikke være noget salg fra siden, og der vil selvfølgelig være visse udgifter ved at oprette siden. Er det muligt, at de kan indtjenes igen? Her tænker jeg fx på reklamer. 

Som udgangspunkt vil jeg gerne selv oprette siden, og selv administrere den, men alt dette er meget nyt for mig.

Hvordan bør jeg gribe det an? 

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bassen,

Helt ærligt så er det en lille håndfuld, for brede spørgsmål du stiller - De er umulige at besvare, med mindre at du præciserer lidt mere?

Frank

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil meget gerne præcisere, men selve idéen vil jeg helst holde for mig selv.

Men det er et koncept, der kommer til at omhandle fodbold. Selve navnet til siden har jeg tjekket, og det er muligt at oprette en hjemmeside med navnet. Jeg har set, at hjemmesider kan laves med CMS eller WordPress, men lige hvordan det foregår, er jeg i tvivl om. Hvis jeg har selve konceptet på plads, hvordan bør jeg så tackle selve oprettelsen?

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Så er det vel bare at købe domænet + webhotel hos en udbyder som tilbyder one-click install... Herefter installerer du det CMS som du ønsker, f. eks WordPress. Finder et godt tema til det, og installerer det. Herefter skriver du alt teksten, oploader billeder mm...?

- Det er nok det mest præcise svar nogen kan komme med...

Også selvom at det ikke vedrører noget, så vil jeg gerne lige spørge dig om en lille ting? Hvor gammel er du egentlig? :)

Frank



Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 20 år. Og tak for svaret :-) Det vil jeg starte med at gøre. Så kan det være, jeg vender tilbage med flere spørgsmål. 

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, 

Jeg er blevet i tvivl om en ting, som jeg håber, jeg kan få hjælp til. Når jeg på Unoeuro går ind under webhoteller, kan jeg vælge mellem Bronze, Sølv, Guld og kun domæne. Hvad skal jeg vælge her, hvis jeg vil oprette en side med WordPress, og hvor stor er forskellen på de forskellige punkter?

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vælg du bare en Bronze til at starte med for at holde omkostningerne nede, det kommer du ret langt med og du kan altid nemt opgradere med tiden hvis nødvendigt.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret. Og for lige at skære det helt ud i pap, hvad er forskellen så på bronzepakken og kun domæne navnet?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du køber Bronzepakken, så følger der webhotel med - hvilket du skal bruge for at kunne arbejde i f.eks. Wordpress.

Hvis du kun køber domænet, så følger der ikke webhotel med

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fornemt. Tak for svaret. 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)