Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - opslag på varenummer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står i den situation, at jeg, i Dinero, gerne vil se en liste med kunder, som jeg har solgt min vare nr. 12 til.

Med andre ord ønsker jeg at se fakturaerne for alle de kunder, der har med pågældende varenummer at gøre.

Er det muligt i dinero på en eller anden snedig vis?

/anders

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Nielsen:

Hej,

Jeg står i den situation, at jeg, i Dinero, gerne vil se en liste med kunder, som jeg har solgt min vare nr. 12 til.

Med andre ord ønsker jeg at se fakturaerne for alle de kunder, der har med pågældende varenummer at gøre.

Er det muligt i dinero på en eller anden snedig vis?

/anders

Hej Anders.

Vi har ikke et lagermodul i Dinero endnu.

Du kan derfor ikke følge hver vare på den måde

De bedste hilsner

Rasmus

Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Beklager jeg lægger et indlæg ind her !
- kan efterhånden ikke hitte rede i hvordan det ellers skulle gøres?!

Er der nogen af Jer der har oplevet eller været ude for, at når der skal oprettes tilbud (pro), ordre/faktura i Dinero, at drop-down menuen, når der skal vælges varer fra den oprettede varekodelinen, at den simpelthen forsvinder når der scrolles i listen for at finde/vælge det pågældende produkt ?

Jeg har forsøgt mig med support funktionen hos Dinero, men her små 10 dage senere er intet hændt, udover at problemet skulle være sendt til deres programmører...?!

Det virker fint via iPhone - men - syntes ikke rigtig, at jeg gider at udføre bogføring via mobil.

Håber nogen af Jer kan hjælpe/vejlede - ellers må jeg nok desværre vælge en ande løsning
der virker på min pc, før jeg overhovedet fik Dinero afprøvet.

Ser ellers super fint ud.... god sommer derude !

Mvh. Peter K.

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

P.Kirk:

Hej Aminoer,

Beklager jeg lægger et indlæg ind her !
- kan efterhånden ikke hitte rede i hvordan det ellers skulle gøres?!

Er der nogen af Jer der har oplevet eller været ude for, at når der skal oprettes tilbud (pro), ordre/faktura i Dinero, at drop-down menuen, når der skal vælges varer fra den oprettede varekodelinen, at den simpelthen forsvinder når der scrolles i listen for at finde/vælge det pågældende produkt ?

Jeg har forsøgt mig med support funktionen hos Dinero, men her små 10 dage senere er intet hændt, udover at problemet skulle være sendt til deres programmører...?!

Det virker fint via iPhone - men - syntes ikke rigtig, at jeg gider at udføre bogføring via mobil.

Håber nogen af Jer kan hjælpe/vejlede - ellers må jeg nok desværre vælge en ande løsning
der virker på min pc, før jeg overhovedet fik Dinero afprøvet.

Ser ellers super fint ud.... god sommer derude !

Mvh. Peter K.

Hej Peter.

Vi har svaret dig på mailen :)

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)