Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super god ide - hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået denne her ret fede idé, syntes jeg selv.
Ideen er en app, mere kan jeg ikke sige.
Tror helt klart at appen kunne have et stort potentiale, og så ligger det i selve appen at den er viral - uden folk tænker så meget over det.

Problematikken er bare at jeg er 17 år, og har begrænset midler og viden - så hvad gør jeg? 

 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan har du begrænsede midler? Alle idéer kan komme til verdenen bare man sælger sin idé foran de rette investorerer eller partnere med kapital :) Hvis du vil kan du skrive en privat besked hvor vi kan skrive lidt mere i dybden om det hvis du ikke er meget for at offentliggøre denne idé endnu? Har selv lidt viden angående programmering af apps og det at være ung iværksætter ;)

-Martin 

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal tage kontakt til dit nærmeste væksthus, eller lokal erhvervsrådgiver. Det er gratis, og de har hørt tusindvis af app idéer før din, og kan forholdsvis hurtigt se om der er potentiale. I så fald vil de rådgive dig om mulighederne, evt. for en investor, banklån etc. og de kan give dig op til 10 timers sparring med en jurist, revisor eller andet du står og mangler. Jeg har tidligere benyttet mig af dem. Du kan finde den nærmeste rådgiver i din kommune her:

http://startvaekst.dk/skiftkommune/0/35

Hvis jeg var dig, så ville jeg ikke fortælle om din idé til nogen som helst, før jeg har snakket med en erhvervsrådgiver, som kan enten af- eller bekræfte potentialet i din idé. Heller ikke en amino, som påstår at han har rigtigt mange penge, rigtigt gode progammeringsegenskaber, eller hvad de nu finder på. Men prøv lige at være ret kritisk overfor dig selv. Jeg har set/hørt utroligt tit om elendige idéer, som ophavsmanden stædigt holdte fast i, fordi han har været en kombination af stædig og dum. Gør dig selv den tjeneste at spørg omkring dig, uden at det skal lyde mistænkeligt (Jeg kan godt lide at lufte mine idéer til fulde folk når jeg er i byen. Det giver et godt samtale emne, og de kan intet huske næste dag - men du skal selvfølgelig ikke afsløre at det er din idé. Start en samtale med, at du altid godt har kunnet tænke dig at ............ og så led hen på din app), om folk kunne bruge dit produkt, om der er noget lignende, er der konkurrence på det, og er der en god mulighed for at skabe profit på appen. Undersøg det først. 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sgu smukt det der Claus!
Sætter utrolig stor pris på at du gider skrive et så langt indlæg samt finde links så sent på natten.
Jeg har fundet væksthus og sendt en mail afsted.
Har bare spurgt efter hvad jeg skal have klar til en evt. samtale :-)

Hav du en fortsat god aften.

Jeg takker igen Big Smile

 

 

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 03:55
Hvor mange stjerner giver du? :

MiklasKroager:

Jeg har fået denne her ret fede idé, syntes jeg selv.
Ideen er en app, mere kan jeg ikke sige.
Tror helt klart at appen kunne have et stort potentiale, og så ligger det i selve appen at den er viral - uden folk tænker så meget over det.

Problematikken er bare at jeg er 17 år, og har begrænset midler og viden - så hvad gør jeg? 

Vis du kan programmere, så det bare igang, der er masser af værktøjer til den slags derude, både til IOS, Android og Wndows Mobile. Vis ikke ja så vil jeg gøre som Claus siger og søge hjælp, held og lykke med projektet !

Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 04:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke i stand til at programmere den app jeg har i tankerne, desværre.
Er dog på udgik efter lidt forskelligt hjælp.. Som Claus tippede mig, så kigger jeg lidt på det med væksthuset. 

 

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting kan du være sikker på... dem der sidder i de væksthuse har ikke lavet noget med succes på egen hånd, så det er lidt svært at stå foran et "dommerpanel" der ikke selv har magtet opgaven til fulde og deres viden er ikke mærkbart opdateret da deres jobfunktion er at henvise dig til nogle i deres netværk.

Jeg ville istedet teame op med en der kan programmere Apps og så på den måde få skudt et program afsted. Her skal du være kritisk og vælge en der har lavet noget med lidt succes/niceness førhen, måske skal du til udlandet, måske findes han/hun i DK. 

Indgangsvinklen til sådan et samarbejde kan ordnes med en NDA der underskrives af modparten, her kan det være svært for det kan være noget han allerede sidder og arbejder på vil de nok påstå, men forsøg ad.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)