Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advokathjælp ? Nogle råd til min situation... hjælp hjælp

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

En uge til 20 dage også har han næsten ventet tre uger på passet med posten. Så mellem 4 og seks uger siden det er sket ifølge det han skriver.

Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

som jeg har skrevet tidligere har jeg kontaktet både ambassader og politi og udleveret alle relevante oplysninger.

Ja det er et godt stykke tid siden - 11/2 måneds tid siden. Kan ikke huske den præcise dato og gad ikke tjekke det op med det samme. da det eneste jeg søgte med dette indlæg, var at vide om der var en advokat jeg kunne hyre.

Men kan godt se at amino er blevet til facebookefterhånden. En tror jeg vil sagsøge for at få penge. Har rigeligt med penge og er blevet ansat herovre. En sidder i hans hashpsykose og taler om Jack Bauer og alt alt for mange film??

Det er ikke historien som er vigtig (nok er rodet skrevet - Men hvad kommer det folk ved, om de ikke forstår den). Jeg søgte en advokat, som kunne hyres. Ikke alverdens spydige og dumme kommentarer fra folk, som ikke engang er i den juridiske verden.

Du giver mig da lidt håb om, at folk herinde stadigvæk har lidt hjerneceller og ikke tror de er skribenter eller debatører fra ekstrabladet. 

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en debat side ikke en advokat portal.
hvad er det du vil opnå ved at sagsøge dem ? Det er det vi ikke forstår samt at vi intet grundlag at sagsøge ser

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune Fristrøm:
Det er en debat side ikke en advokat portal.
hvad er det du vil opnå ved at sagsøge dem ? Det er det vi ikke forstår samt at vi intet grundlag at sagsøge ser

Yes

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Thisisme:

Jeg forstår udemærket godt at du står i en meget frustrerende situation og folk herinde vil hellere end gerne hjælpe dig, men prøv at se historien fra den modsatte side af - det hele virker ekstramt rodet, og din ønsker at sagsøge Norweigan på et ekstramt tyndt grundlag baseret på andenhåndsoplysninger og nogle historier som homeland secutiry har fortalt dig ?

Jeg forstår godt at du virker kort for hovedet i nogle af dine svar, og jeg håber nu at det lykkedes for dig at få dit pas tilbage

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Thisisme:
Jeg søgte en advokat, som kunne hyres.
Hyres til hvad? At sagsøge Norwegian - med hvilket formål?

Ikke for penge forstår vi (ville også kræve et bevist tab) -

For at få passet (det vil være bedre at sagsøge manden der har det samtidigt eller alene)?  

Eller for ren retfærdighed??

En sag i USA efter USA lov og USA sagsøger-regler og priser? Og du mener Amino i Danmark er stedet der anbefaler advokaten??

Og så synes jeg du skal holde igen med beskyldninger om hash og andet mod personer (ikke mig dog) som ikke lige er enig med dig men tager det lidt humoristisk og viser hjerneceller nok synes jeg faktisk

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak Martin!
Værdsætter dig for at sætte dig i mit sted - Kan sagtens sætte mig i dit sted, og se det virker rodet. Hvilket jeg også selv synes det gør. Men måske forståeligt i min nuværende situation. Det er første jeg jeg er i USA og første gang jeg arbejder i udlandet....
Du virker som en kanon person og er sikker på at du begår dig rigtig godt i verden og i dit arbejdsliv. 

Har dog svært ved at sætte mig i de andres sted - at de skal komme med spydigheder og retarderede henvendelser.. Alt respekt herfra til dig og ham michael. De andre har jeg absolut intet til overs for. 

vil glæde jer med at jeg melder mig ud af amino for good. Det er simpelthen for meget det her 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

John har helt ret, hvis jeg var dig ville jeg nu også hellere fokusere på at få mit pas tilbage fremfor at sagsøge på et nærmest ikke eksisterende grundlag.

Husk nu at det er velmente råd selvom det er svært at se dem sådan især når du står i en så træls situation som du nu engang gør....

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu tænker jeg lige lidt ud af boksen, men jeg synes ikke vi skal lade en sten stå uvendt - SAS er presset af Norwegian på rigtig mange af deres ruter, senest på deres billige rute til Bangkok, kunne man forestille sig at den ukrainske spion var ansat af SAS, til at stille Norwegian i et dårligt lys? Hvis denne sag fik pressens opmærksomhed, så tror jeg hurtigt journalisterne ville få færden af SASs gøren og laden i denne sag. Ja, bare en tanke - men vel rimelig realistisk?

/Arco

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

lavede lige en Google søgning på "passport stolen by aliens", det gav ingen resultater - så jeg synes vi skal stille den teori bagerst.

/Arco

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)