Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advokathjælp ? Nogle råd til min situation... hjælp hjælp

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thisisme:
Alle de gode råd?? Nævn et godt råd John ?? Ud over Michael - Tror du skal ha kigget på din definition af et råd?
masser - nemlig at du roder i historien og ikke har skyggen af en sag mod Norwegian og dertil - hvad ville du opnå - tror du Norwegian skulle betale erstatning til dig for - hvilket bevist tab?

Masser af gode råd der siger-  pjattet historie - du har ikke passet på dit pas, du tror på en mand som du så ikke kan ha kontakt med alligevel og som ikke vil aflevere dit pas til politiet  - en typisk vrøvlehistorie vil jeg sig - og det er vel et råd i sig selv.

SÅ dog ide - glem sagen og tænk dig bedre om inden du vil sagsøge virksomheder du intet bevis har mod

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin - Manden sagde han havde fået mit pas af en Norwegian stewardesse da han rejste fra Danmark Til LA, noget tid efter jeg var ankommet(nogle dage, ved ikke præcishvornår)

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså bare sådan uden videre ?

Det er jo ikke sikkert at den mand der har kontaktet dig er den han udgiver sig for at være, du har vel ikke noget der bekræfter hans identitet ?

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har jeg. Jeg har gennemtjekket hans identitet på alle de sociale medier + Linkd-in. som jeg skriver har han rigtig gode referencer, så har ingen grund til at skurkagtiggøre ham mere end højst at være mistænksom - Har tjekket hans familie og hans venner. Han skrev fra sin egen facebook profil. Gennemsøgte google i flere timer for at finde ud af om jeg skulle sende mine oplysninger til ham. Han virker 100% reel, bortset fra han ikke ville sende mit pas med posten (hvilket måske, hvad ved jeg, er en god ide)..

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der begynder at tegne sig et mønster, den ukrainske spion har nok lavet kopier af passet og så rejst tilbage med samme fly dagen efter og lige så stille placeret dit pas i bladholderen og så finder den flinke mand det nogen dage senere. Heldigvis er der gået 24 timer, så du slipper for alt det bøvl med Jack Bauer, det havde været en masse besvær.

/Arco

Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Skær ned på hashen og få dig et liv

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor befinder du dig egentligt nu, US ?

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Thisisme:
Han virker 100% reel, bortset fra han ikke ville sende mit pas med posten (hvilket måske, hvad ved jeg, er en god ide)..
reel men tosset - Hvis man finder et pas et DK pas i udlandet (eller får det af en stewardesse hvad jeg ikke tror spor på da de tit selv er i DK med flyene), så afleverer man det til paskontrollen ved ank i Danmark og ikke at ville sende med posten tyder nok på han ikke har det i øvrigt - Pas sendes med posten fra udstederne her i DK faktisk - og ellers kan han jo gi det til nærmeste politi der klarer resten.

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja befinder mig i US.
 har ingen bil, så skulle jeg ha mødte med ham, i en fremmed suburb i LA, skulle jeg rejse 3 timer frem og tilbage med offentlig transport.

Det er folk, specielt Homeland Security folkene som bildte mig ind at damen ved min side i flyet, højst sandsynligt havde taget mit pas. De fortalte alverdens skrækhistorier og erfaringer, om hvad de før havde oplevet i de 5 timer jeg blev holdt hen, mens fly og bagage blev tjekket igennem.

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at kontakte ambasaden, det kan være at de kan hjælpe ?

Der er noget jeg ikke kan få til at hænge samme, du skriver følgende: "en uge til 20 dage efter, bliver jeg kontaktet af en person jeg ikke kender, der fortæller mig at han har fået mit pas af en stewardesse fra Norwegian."

En uge til 20 dage ? Er det meget lang tid siden at det er sket siden at du angiver så stort et interval mht. datoerne ?

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)