Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advokathjælp ? Nogle råd til min situation... hjælp hjælp

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Irrellevant

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår ikke hvorfor andre end dig selv overhovedet har dit pas? Det eneste tidspunkt man kan være ude for at skulle henlægge pas er da på et hotel i receptionen. Her får man det normalt igen senere.

Så nej jeg tror ikke du vil få noget ud af et søgsmål og du har for så vidt det angår nok heller råd til at vinde en sag over dem.

Med venlig hilsen

Rune

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

irelevant 

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra et helt logisk argument er jeg meget sikker på at et flyselskab ikke udleverer et mistet pas til en tredjepart! Her er jeg helt enig med dig.

Mit bedste råd er at du ikke skulle have givet yderligere information til en fremmed - med andre ord, ikke del flere informationer med ukendte personer. Det er langt fra ualmindeligt at folk får stjålet deres identitet.

Er desværre ikke advokat, men ville lige give det lille råd med på vejen.

Håber du finder smertefrit tilbage. Held og lykke!

Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

irelevant

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så du vil sagsøge dem fordi en fremmed har kontaktet dig og sagt han har fået dit pas af en stewardesse. Denne person brugte så op til 3 uger på at kontakte dig og du opfattede ikke personen som reel men vil anyway sagsøge over et pas DU har været lempfældig at smide væk

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du måske misforstod mig.

Ud fra din fortælling tror jeg ikke Norwegian har været i besiddelse af dit pas, altså er der ikke noget belæg for at starte en sag imod dem. Det lyder nærmere som om det er blevet stjålet på din tur.

Der er en forretning i at stjæle og sælge den slags oplysninger. Når du herefter har givet din adresse, så har personen alle dine personlige oplysninger + underskriften i dit pas?

Personligt ville jeg tage forholdsregler som f.eks. at kontakte min bank og oplyse dem om den øgede risiko din konto har, og tjekke min konto dagligt. Hvis du har nogen som er hjemme hos dig, eller som kan holde øje med din bolig kunne det også være en ide at kontakte dem. Bare for en sikkerheds skyld.

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgelig lidt af et antiklimaks at gå fra at tro, at ens pas er blevet stjålet af en kvindelig ukrainsk spion, som højest sandsynligt vil bruge det til terror i USA - til at finde ud af, at man nok bare har glemt det i bladholderen. Fra Jason Bourne til Mr. Bean, nedtur...

Tusindvis af pas forsvinder, bliver tabt eller stjålet fra diverse feriedestinationer hver dag - det er til stort besvær for dem det går ud over, men det løser sig vel stortset hver eneste gang. Man kontakter sin lokale ambassade og så udsteder de et nyt midlertidigt som man kan rejse hjem på.

Den hjælpsomme danske mand og stewardessen har sikkert tænkt, at hvis vi indleverer passet til de amerikanske myndigheder så bliver det placeret, sammen med x-files sagerne og der sker intet med det, trods alt også begrænset hvor meget besvær man skal have med noget, som jvf. ovenstående bare løser sig. I stedet har han sagt, ved du hvad jeg finder ham sku lige på Facebook og så finder vi ud af noget, det bliver han nok glad for - det blev han ikke...

/Arco

Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

irelevant

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Thisisme:
Arco - Det har jeg taget højde for. Både jeg, stewardesserne og to flinke medpassagerer gik hele flyet og hele min bagage og mit tøj igennem mere end en gang. 
og så tror du at passageren har fået passet af en Norwegian person?? Højst mystisk - og i øvrigt er det tosset at skrive på et offentligt forum og be alle der skriver noget du ikke er vild med, om at holde deres meninger for sig selv??

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)