Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg giver kaffe til de passionerede

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har startet en event side op og søger hertil ligestillede samarbejdspartner(e).

Ville det ikke være fedt, hvis der kunne skrives en by + evt. søgeord ind og så blev den besøgende præsenteret for masser fede events? Det kræver hårdt arbejde før dette bliver muligt, så derfor vil jeg gøre det i fællesskab med andre ildsjæle (dig).

Der findes pt. nogle af disse koncepter online, men jeg synes ærlig talt ikke helt de opfylder behovet, som jeg nævner herover.

Jeg har selv kompetencer indenfor: Koordinering, ledelse, Google Analytics, SEO, Facebook, outsourcing og at drive virksomhed.

Hvis du er programmør, sælger, kan andre sprog end dansk/engelsk og/eller har en iværksætter (gemt) i dig, så er det en fordel.

Siden er stadig i sit meget tidlige stadie, men kan ses her: Makeplansin.com

Hvis du vil snakke nærmere, så smid mig en privatbesked. Jeg er bosiddende i Storkøbenhavn.

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj,

Er det ikke det samme aok.dk gør? Tror den bliver svær at hamle op med. Men kan self. godt se, at hvis du bliver landsdækkende vil der være fordele. Men således vil der samtidig opstå en side med en masse indhold som dagligt vil være irrelevant for de fleste.

Men håber det bliver en succes for dig, overvej dog navnet. Svært at udtale og svært at huske.

Mvh.

Rune

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune

Tak for din besked. Du har ret i at aok.dk har visse ligheder. Min side har dog udelukkende fokus på events og ikke restauranter osv. Derudover er den global og på engelsk, så det er slet ikke samme målgruppe pt.

Mht. irrelevant indhold så forstår jeg det ikke helt. Airbnb, Hotels.com og Meetup.com har masser byer og/eller kategorier, men det løses med en søgefunktion.

Hav en god dag

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Theis,

Kunne du ikke tænkte dig at tilføje bedstgolf på skype?

Jeg kunne super godt tænke mig at snakke med dig nu :-)

Dbh. Mads

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Theis

Super super fedt koncept du har gang i der, poster du ikke løbende herinde hvordan det går ?

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Hey Theis,

Kunne du ikke tænkte dig at tilføje bedstgolf på skype?

Jeg kunne super godt tænke mig at snakke med dig nu :-)

Dbh. Mads

Jeg har smidt dig en privatbesked, som du allerede ved Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Zylauv Kristensen:

Hej Theis

Super super fedt koncept du har gang i der, poster du ikke løbende herinde hvordan det går ?

Mvh. Martin

Hej Martin

Tak for dit indlæg. Jeg regner med at du får af vide hvordan det går andetsteds Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres indlæg og beskeder. Der er flere, som kan se idéen i dette, så det er rigtig fedt.

Jeg går snart på ferie, så det er derfor, hvis jeg ikke lige svarer hurtigt Smile

Men bare rolig. Det betyder ikke at jeg ikke tænker konceptet videre og kommer skarpere tilbage.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)