Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding, kan man tillade sig det?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Det synes du er informativt og iorden? Fordi DU synes prisen er for høj, betyder automatisk ik, at alle andre har samme holdning. 

Altså præcis som når vi skriver sammen... - Fordi DU ikke synes det er i orden, kunne andre jo være af en anden mening. Og det er vel helt i orden?

Fashion-Seller:
Og hvis du mener det helt seriøst, så kunne jeg eller en anden også poste et indlæg i alle tråde på Amino, hvor du smider et svar, med et link og en tekst om, hvor dine produkter kan fås billigere. For det er information og oplysning til evt interesserede, og ik spam som vi andre ville taksere det til...

Præcis.... Vi er vel enige om, at billigere ikke NØDVENDIGVIS er godt? (Det går jeg ud fra, med det du sælger) - Lige som AL anden information, er det vel noget køber tager med i betragtningen.

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Syntes det er rigtig dårlig stil at ødelægge andres handler på den måde. Det er jo ligesom at tage et skilt på og stille sig ind i Bilka og fortælle at man kan altså købe det her fladskærms tv til 50% af prisen i din butik.

Stop det og find en anden måde at reklamere på.

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Fashion-Seller:
Det synes du er informativt og iorden? Fordi DU synes prisen er for høj, betyder automatisk ik, at alle andre har samme holdning. 

Altså præcis som når vi skriver sammen... - Fordi DU ikke synes det er i orden, kunne andre jo være af en anden mening. Og det er vel helt i orden?

Fashion-Seller:
Og hvis du mener det helt seriøst, så kunne jeg eller en anden også poste et indlæg i alle tråde på Amino, hvor du smider et svar, med et link og en tekst om, hvor dine produkter kan fås billigere. For det er information og oplysning til evt interesserede, og ik spam som vi andre ville taksere det til...

Præcis.... Vi er vel enige om, at billigere ikke NØDVENDIGVIS er godt? (Det går jeg ud fra, med det du sælger) - Lige som AL anden information, er det vel noget køber tager med i betragtningen.

Men din tilgang er, at tingene skal være billigere, fordi du vil have dit link på DBA... Så billigere må jo være godt for dig, ellers forstår jeg slet ik din til gang? Og jeg forstår slet ik referencen til "Det går jeg ud fra, med det du sælger". For jo billigere det er, des bedre er det da lige præcis for kunden... 

Men jeg forstår bare ik din tilgang til det, men fair nok... Bare du ik begynder at spame nogle af mine mange sider med links til at muligt skrammel, så må du sådan set have den holdning, som du vil...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Svenninggaard:
Syntes det er rigtig dårlig stil at ødelægge andres handler på den måde.

Det er jeg egentlig meget enig i... - Og da specilet hvis man linker til egen forretning.

Men derfor kan det sagtens være relevant information for køber.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Og jeg forstår slet ik referencen til "Det går jeg ud fra, med det du sælger".

OK.

Det jeg mener er, at der jo ar andre faktorer i et salg, end prisen. Fragten? - Hjælpen (support) ... Hvad ved jeg. - Jeg kunne forestille mig det er en p.i.t.a. at bytte et par bukser købt i Australien på Ebay... - Uden jeg dog har prøvet det.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Fashion-Seller:
Og jeg forstår slet ik referencen til "Det går jeg ud fra, med det du sælger".

Det jeg mener er, at der jo ar andre faktorer i et salg, end prisen. Fragten? - Hjælpen (support) ... Hvad ved jeg. - Jeg kunne forestille mig det er en p.i.t.a. at bytte et par bukser købt i Australien på Ebay... - Uden jeg dog har prøvet det.

Og hvorfor skulle det være det? Vi sælger da mange solbriller ud af EU også til Australien, rigtig mange, og der er aldrig problemer... Så hvorfor skulle der være problemer den modsatte vej? Og hva har Australien lige med Ebay DE (Ebay TYSKLAND) eller Ebay UK (Ebay England) at gøre?

Men du drejer det her mere og mere væk fra det oprindelige, som er at ødelægge sælgers annonce med et link. Og du synes endda selv, at det er dårlig stil, men det er informativt for køber... Hvilket jeg så ik er enig i, da det må være køber eget ansvar at tjekke dette på brugte varer, og andre skal ik spame annoncer til med deres egne links. Men det er MIN holdning, og jeg anser det for spam...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Men du drejer det her mere og mere væk fra det oprindelige, som er at ødelægge sælgers annonce med et link.

Som jeg har flere gange,, så forholdt jeg mig, oprindeligt til, at du sagde det ikke var relevant information. Og det er jeg ikke enig i!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Fashion-Seller:
Men du drejer det her mere og mere væk fra det oprindelige, som er at ødelægge sælgers annonce med et link.

Som jeg har flere gange,, så forholdt jeg mig, oprindeligt til, at du sagde det ikke var relevant information. Og det er jeg ikke enig i!

Du glemmer bare at tjekke, hvilket spørgsmål jeg svarede på. Men du er god til at dreje tingene konstant, så det hele tiden næsten matcher med dit svar. Men jeg giver op, så bare du ik spamer mine sider, så må du for min skyld gerne gå igang med de mange millioner annoncer på DBA, Trendsales, Bilbasen osv. Der er tydeligvis mange købere, som har brug for links og informationer... ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Men du er god til at dreje tingene konstant, så det hele tiden næsten matcher med dit svar
Wink

Er det, det som kaldes manipulation ?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)