Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding, kan man tillade sig det?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Nu forholder jeg mig til udtalelsen om, at det ikke er relevant (Hvilket blev postuleret i det indlæg jeg svarede på). - Og det er jeg ikke enig i, at det ikke er....Om det er 'god stil' er noget helt andet!

Jamen læs lige udgangspunktet for debatten. Trådstarter vil smide links i produkter, som er til salg indenfor hans firmas branche. Formålet er ene og alene links intet andet... Så er relevans, da en vigtig faktor...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Jamen læs lige udgangspunktet for debatten. Trådstarter vil smide links i produkter, som er til salg indenfor hans firmas branche. Formålet er ene og alene links intet andet... Så er relevans, da en vigtig faktor...

Som sagt, så forholder jeg mig til det jeg svare på...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Fashion-Seller:
Jamen læs lige udgangspunktet for debatten. Trådstarter vil smide links i produkter, som er til salg indenfor hans firmas branche. Formålet er ene og alene links intet andet... Så er relevans, da en vigtig faktor...

Som sagt, så forholder jeg mig til det jeg svare på...

Så når jeg svarer på trådstarters spørgsmål, så drejer du mit svar over på en anden situation, så dit svar passer ind? Jamen hva med at svare ud fra spørgsmålet, som er stillet, og de svar som er kommet ud fra det pågældende spørgsmål...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Nej men igen, hva har det af relevans for annoncen?

Nu er det annoncen det skal være relevant for... Før var det sælger. - Hvis det er relevant information for enten sælger eller køber, så er det vel i orden at skrive.

Lad os da tage den lidt længere.... - Jeg vil gerne købe en Citroen C5, og fortæller glad om det på arbejdet. En kollega siger så, at det skal jeg lade være med, for den er ALT for dyr... - Det må han måske ikke? - Og endnu værre, siger han at jeg skal købe en anden bestemt bil i stedet, er det ligefrem SPAM? - Det mener jeg ikke, det er erfaringsudveksling. Og han fortæller mig information der er interessant for mig som køber. - Nej, det er ikke interessant for sælger, eller den brochure jeg har fået med fra forhandleren. - Men jeg vil finde det meget interessant.

Fashion-Seller:
Med din tilgang, så er alle produkter altid for dyre, for du kan altid finde dem billigere et eller andet sted, alternativt på Ebay i DE eller UK... 

Nej, ikke dem på Ebay.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Carsten Kvist:

Fashion-Seller:
Jamen læs lige udgangspunktet for debatten. Trådstarter vil smide links i produkter, som er til salg indenfor hans firmas branche. Formålet er ene og alene links intet andet... Så er relevans, da en vigtig faktor...

Som sagt, så forholder jeg mig til det jeg svare på...

Så når jeg svarer på trådstarters spørgsmål, så drejer du mit svar over på en anden situation, så dit svar passer ind? Jamen hva med at svare ud fra spørgsmålet, som er stillet, og de svar som er kommet ud fra det pågældende spørgsmål...

Altså lige som du gør her. - Det hedder at diskussionen udvikler sig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Fashion-Seller:
Nej men igen, hva har det af relevans for annoncen?

Nu er det annoncen det skal være relevant for... Før var det sælger. - Hvis det er relevant information for enten sælger eller køber, så er det vel i orden at skrive.

Lad os da tage den lidt længere.... - Jeg vil gerne købe en Citroen C5, og fortæller glad om det på arbejdet. En kollega siger så, at det skal jeg lade være med, for den er ALT for dyr... - Det må han måske ikke? - Og endnu værre, siger han at jeg skal købe en anden bestemt bil i stedet, er det ligefrem SPAM? - Det mener jeg ikke, det er erfaringsudveksling. Og han fortæller mig information der er interessant for mig som køber. - Nej, det er ikke interessant for sælger, eller den brochure jeg har fået med fra forhandleren. - Men jeg vil finde det meget interessant.

Men her er der tale om en, som du hverken kender, kender baggrunden på eller noget som helst andet. 

Lad os tage den her lidt videre, så du kan se, hvor tåbeligt dit svar er. I alle tråde, som du smider et indlæg her på Amino, der poster jeg også et indlæg med et link til et sted, hvor dine produkter kan købes billigere. Det er information, så andre ik betaler overpris. Kan du ik se det forkerte i det?

Carsten Kvist:

Fashion-Seller:
Med din tilgang, så er alle produkter altid for dyre, for du kan altid finde dem billigere et eller andet sted, alternativt på Ebay i DE eller UK... 

Nej, ikke dem på Ebay.

Og hvorfor må man så ik linke til Ebay? Der sælges produktet måske fra nyt, eller der er et billigt brugt produkt. Det er vel det samme, som hvis der linkes til en webhsop, som personen der linker ejer... Eller er der nu pludselig restriktioner på, hvilke sider der må linkes til?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Carsten Kvist:

Fashion-Seller:
Med din tilgang, så er alle produkter altid for dyre, for du kan altid finde dem billigere et eller andet sted, alternativt på Ebay i DE eller UK... 

Nej, ikke dem på Ebay.

Og hvorfor må man så ik linke til Ebay? Der sælges produktet måske fra nyt, eller der er et billigt brugt produkt. Det er vel det samme, som hvis der linkes til en webhsop, som personen der linker ejer... Eller er der nu pludselig restriktioner på, hvilke sider der må linkes til?

Jeg har ikke skrevet at man ikke må linke til Ebay... Men at de ikke var for dyre... Svar på din påstand om, at jeg synes alt var for dyrt.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Fashion-Seller:

Carsten Kvist:

Fashion-Seller:
Med din tilgang, så er alle produkter altid for dyre, for du kan altid finde dem billigere et eller andet sted, alternativt på Ebay i DE eller UK... 

Nej, ikke dem på Ebay.

Og hvorfor må man så ik linke til Ebay? Der sælges produktet måske fra nyt, eller der er et billigt brugt produkt. Det er vel det samme, som hvis der linkes til en webhsop, som personen der linker ejer... Eller er der nu pludselig restriktioner på, hvilke sider der må linkes til?

Jeg har ikke skrevet at man ikke må linke til Ebay... Men at de ikke var for dyre... Svar på din påstand om, at jeg synes alt var for dyrt.

Sorry prøv lige at læse dine sidste to svar, de giver slet ingen mening. Jeg har aldrig sagt, at du altid synes noget var for dyrt, blot gjort opmærksom på, at alle produkter ALTID kan findes billigere et eller andet sted...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Sorry prøv lige at læse dine sidste to svar, de giver slet ingen mening. Jeg har aldrig sagt, at du altid synes noget var for dyrt, blot gjort opmærksom på, at alle produkter ALTID kan findes billigere et eller andet sted...

Så må du forklare mig, hvordan jeg skal tolke dette: Med din tilgang, så er alle produkter altid for dyre

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Fashion-Seller:
Sorry prøv lige at læse dine sidste to svar, de giver slet ingen mening. Jeg har aldrig sagt, at du altid synes noget var for dyrt, blot gjort opmærksom på, at alle produkter ALTID kan findes billigere et eller andet sted...

Så må du forklare mig, hvordan jeg skal tolke dette: Med din tilgang, så er alle produkter altid for dyre

Hvis du siger, at det er iorden, at der linkes til steder, hvor produktet sælges billigere eller forhandles til vejl pris, med en kommentar om, at prisen er forkert i dine øjne, så er dette skruen uden ende. For du kan altid finde produktet billigere et sted, f.eks til en lavere pris fra ny eller som brugt, og dermed kan du sådan set smide i et link i samtlige annoncer på DBA med henvisning om, at prisen er for høj...

Det synes du er informativt og iorden? Fordi DU synes prisen er for høj, betyder automatisk ik, at alle andre har samme holdning. 

Og hvis du mener det helt seriøst, så kunne jeg eller en anden også poste et indlæg i alle tråde på Amino, hvor du smider et svar, med et link og en tekst om, hvor dine produkter kan fås billigere. For det er information og oplysning til evt interesserede, og ik spam som vi andre ville taksere det til...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)