Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding, kan man tillade sig det?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Fra  MediaBroke Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Nu har jeg kigget meget på linkbuilding det sidste stykke tid og modtager alerts hvor personer sælger noget på den blå avis.
Lad os tage udgangspunkt i at en person sælger et par cowboybukser.
Er det så tilladt for mig, hvis jeg har et relevant blog-indlæg at smide det i en kommentar til annoncen?
Men sæt nu det er tilladt, er det så overhovedet det værd? - Jeg smider et link i kommentaren, men han får solgt sine bukser indenfor 4 dage, og så er mit link væk, eller er det? - Er det så ringere for min side end hvis jeg ikke havde smidt et link fra start?

Jeg glæder mig til at høre fra jer eksperter, hav en dejlig weekend.

Med venlig hilsen
Phillip Stemann 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hey Philip

Du kan tillade dig det, men jeg tror, værdien er til at overse - netop fordi at alle dine links er væk i det øjeblik varen er solgt.

Og jeg ville som sælger nok også blive en smule irriteret.

I dit sted ville jeg bruge tiden på at bygge en anden type af links til siden i stedet for, der holder længere og hvor du ikke kommer på tværs med folk. :-)

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phillip

Du skal være velkommen til at skrive indlæg123link.dk så kvitterer jeg gerne med links til dine forskellige produkter, hvis det kan have en værdi for dig?! Dette tilbud gælder selvfølgelig alle Aminoer Big Smile. Vi modtager dog ikke erotiske links - blot til info.

De bedste hilsener

Cher Pedersen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Cap'n Halfdan Timm:

Du kan tillade dig det

Er det ik det, som kaldes spam? Linket er irrelevant for produktet, som sælges, og derfor er det vel spam?

Ellers er jeg enig i dine betragtninger...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Cap'n Halfdan Timm:

Du kan tillade dig det

Er det ik det, som kaldes spam? Linket er irrelevant for produktet, som sælges, og derfor er det vel spam?

Ellers er jeg enig i dine betragtninger...

Njaaa.... - Ikke nødvendigvis. - Hvis nu vi tænker, at varen sælges lige lovligt dyrt på DBA i forhold til en ny, så kunne han jo skrive.... 'Man kan i øvrigt købe en ny xxxx hos http......yyyyy....' - Så erdet vel relevant for vareannoncen?!?!?!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:

Fashion-Seller:

Cap'n Halfdan Timm:

Du kan tillade dig det

Er det ik det, som kaldes spam? Linket er irrelevant for produktet, som sælges, og derfor er det vel spam?

Ellers er jeg enig i dine betragtninger...

Njaaa.... - Ikke nødvendigvis. - Hvis nu vi tænker, at varen sælges lige lovligt dyrt på DBA i forhold til en ny, så kunne han jo skrive.... 'Man kan i øvrigt købe en ny xxxx hos http......yyyyy....' - Så erdet vel relevant for vareannoncen?!?!?!

Det er vel heller ik relevant for sælger? Hvis du synes, at varen er for dyr, kan du smide et bud, hvilket er meningen med kommentarfunktionen, eller du kan hoppe videre til næste produkt...

Man skriver heller ik til webshops, at deres varer er for dyre, og at de kan købes hist og her billigere, eller at en brugt model kan erhverves til f.eks ½ pris på DBA. Så bør man vel heller ik gøre dette i en salgsannonce, og slet ik hvis det eneste formål er at få et link...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:

Fashion-Seller:

Cap'n Halfdan Timm:

Du kan tillade dig det

Er det ik det, som kaldes spam? Linket er irrelevant for produktet, som sælges, og derfor er det vel spam?

Ellers er jeg enig i dine betragtninger...

Njaaa.... - Ikke nødvendigvis. - Hvis nu vi tænker, at varen sælges lige lovligt dyrt på DBA i forhold til en ny, så kunne han jo skrive.... 'Man kan i øvrigt købe en ny xxxx hos http......yyyyy....' - Så erdet vel relevant for vareannoncen?!?!?!

Det mener du vel ikke seriøst?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Det er vel heller ik relevant for sælger? Hvis du synes, at varen er for dyr, kan du smide et bud, hvilket er meningen med kommentarfunktionen, eller du kan hoppe videre til næste produkt...

Man skriver heller ik til webshops, at deres varer er for dyre, og at de kan købes hist og her billigere, eller at en brugt model kan erhverves til f.eks ½ pris på DBA. Så bør man vel heller ik gøre dette i en salgsannonce, og slet ik hvis det eneste formål er at få et link...

Nææhh... Men det er vel relevant for køber.

OK... At DU ikke 'prutter om prisen' er jo ikke det samme som at andre ikke gør. Og det bliver det vel ikke uacceptabelt af?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu forholder jeg mig til udtalelsen om, at det ikke er relevant (Hvilket blev postuleret i det indlæg jeg svarede på). - Og det er jeg ikke enig i, at det ikke er....Om det er 'god stil' er noget helt andet!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Fashion-Seller:

Det er vel heller ik relevant for sælger? Hvis du synes, at varen er for dyr, kan du smide et bud, hvilket er meningen med kommentarfunktionen, eller du kan hoppe videre til næste produkt...

Man skriver heller ik til webshops, at deres varer er for dyre, og at de kan købes hist og her billigere, eller at en brugt model kan erhverves til f.eks ½ pris på DBA. Så bør man vel heller ik gøre dette i en salgsannonce, og slet ik hvis det eneste formål er at få et link...

Nææhh... Men det er vel relevant for køber.

OK... At DU ikke 'prutter om prisen' er jo ikke det samme som at andre ikke gør. Og det bliver det vel ikke uacceptabelt af?

Hvilken køber? At du personligt synes, at det er for dyrt, betyder da ik, at jeg har samme holdning? Dermed kan jeg ik se, hvorfor det er relevant, hva du mener og synes, hvis du ik er interesseret i produktet, og blot er ude efter et link... 

Nej men igen, hva har det af relevans for annoncen? Hvis du havde 5 annoncer på DBA, så er jeg 100% sikker på, at du ville blive irriteret, hvis jeg skrev i alle, at dine varer var for dyre og smed et link til en shop. Prøv at vend den rundt. Ville du selv synes, at det var god stil og iorden, eller ville du anse det som spam og irrelevante kommentarer og links?

Med din tilgang, så er alle produkter altid for dyre, for du kan altid finde dem billigere et eller andet sted, alternativt på Ebay i DE eller UK... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)