Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS ide, der potentielt kan gøre dig meget rig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Apps er vel hvad hjemmesider var for 15 år siden. Det er noget alle gerne vil ha' men kun de færreste kan lave. -Sådan bliver det naturligvis ikke ved med at være. Mit gæt er at om 5 år, er der lige så let og almindeligt at lave sin egen app, som det er at lave sin egen hjemmeside idag.

Derfor skal denne ide udføres nu, hvis den virkelig skal have værdi. Jeg har ikke selv forudsætningerne for at udføre den, så bare snup den her:

Lav et "simpelt" tilføjelsesprogram til excel, som fungere på følgende måde:

Man som bruger definere en række input og output felter i sit regneark.

Dette program skal så kunnne tage disse felter og sætte dem op i et 'skin' -som man så selv kan designe videre på visuelt. Derefter skal programmet programmere en færdig app, baseret på den funktionalitet man spm bruger selv har lavet i regnearket.

Et simpelt eksempel:

indput felt a1
outputfelt a2
formel i a2: a1x10

Appen skal nu blot indeholde et felt: 'a1' og et resultatfelt -der blot vil være 10 gange det man nu i sin app skriver i sit inputfelt.

Er det let at lave: sikkert ikke.

Er der penge i det? -hvis man tror apps har en fremtid, så mon ikke? Med lidt held og snilde bliver man opkøbt af Microsoft til et beløb der gør at penge ikke er et problem i fremtiden.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Din grundide er der vidst ikke meget nyt over...tror du kom til at udtænke din ide før du undersøgte hvor langt andre er...google is your friend...og youtube hvis du mangler videoer om det. 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Og det svar ser jeg nu du allerede har fået i en anden tråd!!!!!!!!!!!!!

Hvorfor opretter du mere end et indlæg med samme indhold?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)