Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om mit nye smart tv apps forum

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Smart TV apps Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Find de bedste smart TV apps her og tjek vores nye smart TV og smart TV apps forum ud her www.smarttvapps.dk

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har lige set dit forum igennem og en lille ting jeg nok tille ændre hvis jeg var dig var at placere underkategorierne for hvert forum på en lidt mere overskuelig måde, eller måske helt droppe dem her i starten ? På et nystartet forum kan det godt virke lidt "useriøst" forstå mig nu ret :) at der er rigtigt mange kategorier, men ikke særlig mange indlæg i dem

Held og lykke med dit spændende projekt, der er ingen tvivl om at der er brug for et forum hvor man kan dele erfaringer og søge hjælp netop indenfor smarttvapps

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Smart TV apps Skrevet kl. 02:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Zylauv Kristensen:

Hejsa

Jeg har lige set dit forum igennem og en lille ting jeg nok tille ændre hvis jeg var dig var at placere underkategorierne for hvert forum på en lidt mere overskuelig måde, eller måske helt droppe dem her i starten ? På et nystartet forum kan det godt virke lidt "useriøst" forstå mig nu ret :) at der er rigtigt mange kategorier, men ikke særlig mange indlæg i dem

Held og lykke med dit spændende projekt, der er ingen tvivl om at der er brug for et forum hvor man kan dele erfaringer og søge hjælp netop indenfor smarttvapps

Mvh. Martin

¨

Tjek du hvad du siger til det?

Find de bedste smart TV apps her og tjek vores nye smart TV og smart TV apps forum ud her www.smarttvapps.dk

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 02:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser meget bedre ud - en anden forbedring;

F.eks forumet smart tv ser således ud:

Smart TV

ChangHong smart TV (0, 0)

Hvad med at fjerne smart tv i underkategorien ? så det ser sådan her ud

Smart TV

ChangHong  (0, 0)

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Smart TV apps Skrevet kl. 03:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt input. Så er det rettet:)

Find de bedste smart TV apps her og tjek vores nye smart TV og smart TV apps forum ud her www.smarttvapps.dk

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke vælge et pænt tema, fra f.eks. WooThemes eller Templatemonster?

Dit nuværende tema virker lidt "tørt". 

Venlig hilsen Tue

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør lave opstillingen af dine overskrifter lidt mere overskuelig...

Når jeg klikker på samsung smart tv - så skal du ikke sende mig til en side hvor jeg kan klikke på nyt link for at finde det du allerede ved jeg søger efter...

Du bør ikke blande betalings apps og gratis apps i en pærevælling....spild af brugerens tid...dvs. når du sælger apps bør prisen fremgå inden man klikker på den. Prøv at forestil dig at du har 500apps og vil have folk til at åbne alle...ja du får ikke mig til at åbne een *s* 

Du er da relativt tidligt ude med din ide, så hvis du retter ind kan det da godt blive en god ide, men ligenu er du altså ret langt bagud med anvendelighed i forhold til andre sites. 

Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Smart TV apps Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tue Lindblad:

Hvorfor ikke vælge et pænt tema, fra f.eks. WooThemes eller Templatemonster?

Dit nuværende tema virker lidt "tørt". 

Venlig hilsen Tue

Hej,

Jeg plejer altid at lave en par prøveversioner og finder ud af, hvordan det fungere, inden jeg vælger den endelig løsning, da jeg ofte udvikler ideen, mens jeg prøver mig frem:) 

Find de bedste smart TV apps her og tjek vores nye smart TV og smart TV apps forum ud her www.smarttvapps.dk

Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Smart TV apps Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Find de bedste smart TV apps her og tjek vores nye smart TV og smart TV apps forum ud her www.smarttvapps.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)