Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Amino vil du helst møde ?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Det var bestemt ikke sådan ment, det var for at få nogle indvangsvinkler og synspunkter

Feks. svar som Pbtryks

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Zylauv Kristensen:
Det var bestemt ikke sådan ment, det var for at få nogle indvangsvinkler og synspunkter


Jeg så det nu heller ikke sådan :-)

Jeg har bestemt ikke mødt eller haft lyst til at møde pga at nogen havde "stjernestatus". Jeg har altid kun haft lyst til at mødes hvis der var en eller anden form for god forbindelse/kommunikation og at det gjorde jeg godt kunne lide dem.

Dem med stjernestatus, selv hvis jeg kan lide dem - så aner jeg ikke hvad jeg skulle med et møde med dem.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle man nu vælge, så har jeg 2 fra Amino jeg godt gad møde, og de er faktisk begge to i denne tråd Smile

Den ene er Thomas Frost, fordi at jeg sjældent har set nogle så velunderbyggede og seriøse svar i en del tråde jeg har læst herinde, oftest noget med webudvikling. 

Den anden er Carsten Jacobsen, som jeg længe har beundret for hans fantastiske blog indlæg på Amino - Jeg har taget mig tid til at læse dem alle sammen 2-3 gange, og jeg har fået lige meget ud af det hver dag. Især indlæggene ved navn "Scor en programmør" og "The Facebook Way" er helt igennem fantastiske, men det er jo kun et par stykker af dem. 

Og så mener jeg i øvrigt ej heller at det er at sætte nogen op på en pedistal - hvis nogen vil derop må de selv bygge den og tage den lange vej derop, det er ikke noget man kommer af at blive nævnt i et Amino indlæg Smile 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)