Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om min side?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Billigventilator.dk Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der vil kommentere på hvad de synes om loadtiden? For i følge en speed test jeg har levet ved hjælp af Google, er serveren den er på, meget langsom?

Bordventilator, gulvventilator, tårnventilator vandpumpe, dykpumpe og varmeblæser www.billigventilator.dk

Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Billigventilator.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Bordventilator, gulvventilator, tårnventilator vandpumpe, dykpumpe og varmeblæser www.billigventilator.dk

Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Billigventilator.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg opgraderet webhotellet så den loader hurtigere, da den gamle webhotel ikke kunne følge med mere. Tænkte på, at lave nogle artikler til siden om valg af ventilator, altså nogle guides, så det er nemmere, at vælge den man vil købe. Kunne det være en ide? Overvejede også at detaljere det med fragten og tilføje (Så man ved det), at der er 2 ugers fortrydelse, var det en ide?

Bordventilator, gulvventilator, tårnventilator vandpumpe, dykpumpe og varmeblæser www.billigventilator.dk

Fra København N
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Esben Bock Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, din side loader rigtig hurtigt nu, så det det problem er umiddelbart løst. Jeg har selv lige lavet en test med et mindre site, hvor jeg har holdt det grafiske på et minimum for at holde loadtiden nede.

Det ser ud til, at dine sider ser lidt tynde ud. Dvs. tekster er for korte nogen steder.

Desuden har du mange af de tynde sider indekseret.

Det første, der springer i øjnene er dog nok designet. Men igen - det rigtige design er det, der konverterer godt. Og det kan du finde ud af ved at splitteste.

Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Billigventilator.dk Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Esben Bock:

Jeg synes, din side loader rigtig hurtigt nu, så det det problem er umiddelbart løst. Jeg har selv lige lavet en test med et mindre site, hvor jeg har holdt det grafiske på et minimum for at holde loadtiden nede.

Det ser ud til, at dine sider ser lidt tynde ud. Dvs. tekster er for korte nogen steder.

Desuden har du mange af de tynde sider indekseret.

Det første, der springer i øjnene er dog nok designet. Men igen - det rigtige design er det, der konverterer godt. Og det kan du finde ud af ved at splitteste.

Tror du, det ville være bedre med længere og mere fyldesgørende tekster? 

Bordventilator, gulvventilator, tårnventilator vandpumpe, dykpumpe og varmeblæser www.billigventilator.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 5
Fra  AllEvents Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Billigventilator.dk

For at svare på dit spørgsmål fra tidligere mht. gode templates, så vil jeg foreslå dig at tage et kig på http://themeforest.net/. Her vil du finde mange kvalitetstemplates til alle de store CMS systemer.

Jeg er desuden enig med de andre aminoer i at billeder også ville gøre en kæmpe positiv forskel, hvilket sagtens kan gøres uden at siden bliver langsom. F.eks. ved at bruge et af de mange gratis plugins der automatisk komprimerer alle billeder på websitet til den størrelse de minimum skal være for at blive vist optimalt.

Du kan finde masser af fed grafik her: http://graphicriver.net/

Og masser af fede billeder her: http://photodune.net/.

Mvh Stig

PS. Du kender muligvis dette værktøj i forvejen. Men nævner det alligevel for en sikkerheds skyld.

http://tools.pingdom.com/fpt/#!/bBM6Nj/www.Billigventilator.dk

Her kan du teste din sides hastighed ned til mindste detalje. Så du kan se hvad hvert enkelt element tager af tid at loade.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden loader lynhurtigt her hvor min internet forbindelse p.t er ret ustabil, så det er et kæmpe plus. Men det er også det eneste plus.

Siden er kedelig, jeg mangler produktkategorier, hvor skal jeg som forbruger kigge på din side, og hvilket produkt skal jeg kigge nærmere på hvis jeg vil have en ventilator til min dagligstue ? 

Det visuelle er der intet af på din side og det forbavser mig at du i det hele taget har salg. Antal besøgende er jo hip som hap, det har intet med din side at gøre. 

Men som du selv skriver, 700 besøgende om måneden og så kun 10.000 i salg ? Hvad er det, 3-4 kunder ud af 700 besøgende. Det er en meget ringe procentdel.

Du skal have billeder på dine produkter, kategoriser dem så folk nemt og enkelt kan finde det produkt de søger.

Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Billigventilator.dk Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til den loader så hurtig, er den er på en dedikeret server, jeg deler med nogle andre:) Designet bliver i næste måned ændrer til det i det her link

http://wpsmartreviewer.com/ 

Desuden er jeg ved at spilteste hvilke farve knapper der konvertere bedst og ved at indsætte bedre tekst til hvert produkt. Angående billedere, tænker i så billedere af ventilator og måske nogle der symbolisere varme ?

Bordventilator, gulvventilator, tårnventilator vandpumpe, dykpumpe og varmeblæser www.billigventilator.dk

Fra København S
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 14
Fra  BOXus Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Enkel side der gør det den skal... men når det nu er sagt er der en ting der irriterer mig, og det er de blå knapper hvor der står "Se mere om denne ventilator her".

Der er en skygge på teksten og det forstyrer øjnene.

Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Billigventilator.dk Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

BOXus:

Enkel side der gør det den skal... men når det nu er sagt er der en ting der irriterer mig, og det er de blå knapper hvor der står "Se mere om denne ventilator her".

Der er en skygge på teksten og det forstyrer øjnene.

Overvejer også, at droppe det nye design og beholde det nuværende, for der er mange ting i det nuværende der kan optimeres. Fx de knapper du snakker om. Tror du knapperne har den rette størrelse, eller skal have en anden farve, ud over at rette det med skyggerne i den.

Bordventilator, gulvventilator, tårnventilator vandpumpe, dykpumpe og varmeblæser www.billigventilator.dk

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)