Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om min side?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Billigventilator.dk Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvad synes du om min side http://www.billigventilator.dk/ . Skal den loader hurtigere og kan det betale sig, at få en til at skrive bedre tekster til den? Eller er der andre ting, der kan gøres bedre?

Bordventilator, gulvventilator, tårnventilator vandpumpe, dykpumpe og varmeblæser www.billigventilator.dk

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Nu har jeg godt nok ikke set din side på en computerskærm, men på min telefon ser det godt nok kedeligt ud?

- Måske du skulle opdele siden lidt mere med billeder eller grafik?

Frank

Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Billigventilator.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank:
Hey,

Nu har jeg godt nok ikke set din side på en computerskærm, men på min telefon ser det godt nok kedeligt ud?

- Måske du skulle opdele siden lidt mere med billeder eller grafik?

Frank

Du har ret i den er meget kedelig. Nogle der har en ide til en bedre template til wordpress jeg kunne købe og eventuelle en database med billeder af fx ventilator jeg kan købe adgang til? 

Bordventilator, gulvventilator, tårnventilator vandpumpe, dykpumpe og varmeblæser www.billigventilator.dk

Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Billigventilator.dk Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Bordventilator, gulvventilator, tårnventilator vandpumpe, dykpumpe og varmeblæser www.billigventilator.dk

Fra Hørsholm
Tilmeldt 7. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Fra  CommunicateByImage Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Billigventilator.

Som virksomhedskommunikator, vil jeg sige, at det, med så meget tekst, vil være en rigtig god ide at investere lidt penge i lækre og læsevenlige tekster.

Jeg sender dig derfor lige et godt tilbud på tekstforfatning og korrektur i din PB, som du kan se se på :)

Bedste Hilsner

June / CommunicateByImage

Fra Hørsholm
Tilmeldt 7. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Fra  CommunicateByImage Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

- hvis du vil åbne for Privat beskeder? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig lugter det langt væk af scam og SEO-side uden reelt værdi. Det er tydeligt at din indgangsvinkel har været: "Nu vil jeg lave en SEO-side, som kan generere noget passiv indkomst. Hvilke emner er der knap så stor konkurrence på?" Teksterne er upersonlige, ligegyldige og fokuserer kun på salg. Hvis du vil overtale folk til at trykke på affiliate links og annoncer, så skal der meget mere kød på! Du skal skabe værdi for de besøgende. Gør dig selv til ekspert indenfor ventilation. Hvis du vil, kan det være rigtigt godt at få noget information om dig selv inkl. billede på også. Måske har du erfaring fra ventilationsbranchen eller lignende, og det giver de besøgende en endnu bedre idé om, at de kan stole på dig og dine råd. Herudover skal der masser af lækre billeder til - ingen cheesy stock fotos naturligvis.

Den mest effektive "markedsføring" er når folk anbefaler andre et produkt eller en virksomhed. Hvis du gør dig til en troværdig ambassadør for ventilationsprodukter, og derved anbefaler disse produkter til andre, så vil dit site konvertere meget bedre. Men lad være med kun at skrive om produkter. Skriv om alt muligt indenfor ventilation, indeklima og hvad du ellers kan finde på.

En lækkert layout vil helt klart også hjælpe på konverteringen og det samlede indtryk at dit site.

Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Billigventilator.dk Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

JeppeSkovsgaard:

For mig lugter det langt væk af scam og SEO-side uden reelt værdi. Det er tydeligt at din indgangsvinkel har været: "Nu vil jeg lave en SEO-side, som kan generere noget passiv indkomst. Hvilke emner er der knap så stor konkurrence på?" Teksterne er upersonlige, ligegyldige og fokuserer kun på salg. Hvis du vil overtale folk til at trykke på affiliate links og annoncer, så skal der meget mere kød på! Du skal skabe værdi for de besøgende. Gør dig selv til ekspert indenfor ventilation. Hvis du vil, kan det være rigtigt godt at få noget information om dig selv inkl. billede på også. Måske har du erfaring fra ventilationsbranchen eller lignende, og det giver de besøgende en endnu bedre idé om, at de kan stole på dig og dine råd. Herudover skal der masser af lækre billeder til - ingen cheesy stock fotos naturligvis.

Den mest effektive "markedsføring" er når folk anbefaler andre et produkt eller en virksomhed. Hvis du gør dig til en troværdig ambassadør for ventilationsprodukter, og derved anbefaler disse produkter til andre, så vil dit site konvertere meget bedre. Men lad være med kun at skrive om produkter. Skriv om alt muligt indenfor ventilation, indeklima og hvad du ellers kan finde på.

En lækkert layout vil helt klart også hjælpe på konverteringen og det samlede indtryk at dit site.

Nu får den ellers over 750 unikke besøgende organisk fra google om måneden og omsætter for ca. 10.000 kr om måneden, så et eller andet må der vil gøres rigtig. Og ja, der skal bedre tekster og nyt design og det arbejder jeg på og jeg lavede denne side først, for at se om der var et marked, inden jeg begyndte på det hele store med siden.

Bordventilator, gulvventilator, tårnventilator vandpumpe, dykpumpe og varmeblæser www.billigventilator.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Det lyder vildt, men imponerende hvis det er tilfældet. :) Tillykke med det gode resultat. Men jeg synes stadig der er plads til forbedring. :)

Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Billigventilator.dk Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

JeppeSkovsgaard:
Okay. Det lyder vildt, men imponerende hvis det er tilfældet. :) Tillykke med det gode resultat. Men jeg synes stadig der er plads til forbedring. :)

Den skal helt sikkert gøres bedre, det er vi begge enige om:) 

Bordventilator, gulvventilator, tårnventilator vandpumpe, dykpumpe og varmeblæser www.billigventilator.dk

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)