Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af udlejnings ejendom til sin egen virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står i den situation at jeg skal ligge mit gamle F3 lån om her i efteråret. I den forbindelse har jeg gået og overvejet om der kan ligge nogle fordele i at sælge huset fra privaten til min egen virksomhed.Til information kan det fortælles at jeg siden købet for 2½ år siden har lavet 3 lejligheder i ejendommen og siden er flyttet derfra. Derfor tænker jeg at det måske ville være interessant at sælge huset til min egen virksomhed.

Virksomheden er for længst oprettet, men der er pt ingen omsætning i det endnu.  

Nu tænker i sikkert - jamen når der ingen aktiver er i virksomheden vil ingen belåne huset til virksomheden. Men er det plausibelt nu når jeg alligevel som privatperson skal have lagt lånet om her i efteråret, kan sælge den til virksomheden - på markedsvilkår selvfølgelig - og derved få min privatøkonomi ud af huset, hvis jeg bare står som kautionist?

Fra Hadsten
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 47
Fra  www.smartesikkerhedssko.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes du skulle kontakte din revisor da han burde have indgående kendskab til din økonomi samt situation.

Hvis du ikke har en revisor vil jeg anbefale at få en i en fart, pengene vil være givet godt ud, hvis du finder den rigtige naturligvis og til en fornuftig pris.

Haventa.dk har Skandinaviens største udvalg af smarte sikkerhedssko. Altid fragtfrit i DK! Ingen gebyrer!

Tilmeldt 11. Jul 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan en vil jeg gerne have ind over før salget ja. Men inden kunne jeg godt tænke mig at høre nogle fordele og ulemper der kan være ved at gøre det.   Hvordan det måske kan sættes op og om det overhovedet er realistisk at gøre.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)