Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DK eller UK

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Håber i alle sammen nyder sommeren!

Jeg går i øjeblikket med ideen om at starte min egen webshop virksomhed med eksport til udlandet. Men da jeg er bosiddende i London tænker jeg lidt over hvad der er mest fordelsagtigt for mig, at have virksomheden registreret i DK eller i UK.

Så jeg ville høre om, der tilfældigvis skulle være nogen med ekspertise inde for begge markeder, som kunne guide mig i den rigtige retning.

God sommer!

Stig

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig

Hvilket marked vil du eksportere fra, det Engelske eller det Danske ?

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 11. Jul 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

jeg kommer nok til at eksportere fra Danmark.

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk du er momsfri de første 80000 pund om året i UK, et Limited selskab koster 1 pund at oprette og direktør og ejer er beskyttet. Så måske en mulighed at lave det som holding selskab, til et dansk selskab.

Tilmeldt 11. Jul 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

tak for svaret.

jeg vil lige være sikker på at jeg har forstået dig korrekt. Så det du forslår jeg gør er: opretter et engelsk selskab og med til tiden opretter et dansk holdingselskab hvor jeg fører det engelske indunder.

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Stig AFP:

Hej Daniel

tak for svaret.

jeg vil lige være sikker på at jeg har forstået dig korrekt. Så det du forslår jeg gør er: opretter et engelsk selskab og med til tiden opretter et dansk holdingselskab hvor jeg fører det engelske indunder.

Ja opretter et engelsk limited nu og opretter et nyt engelsk selskab som holding selskab, eller dansk, når den tid kommer til hvad der passer bedst skatte og moms mæssigt for dig og din virksomhed.

Husk du skal have moms nummer i DK vis du sælger over ?(50.000 DKK)? 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)