Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino er uhyre langsom?

Side 7 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frisch

Du skrev at reklamerne loades efter Amino er loadet, og det er ikke rigtigt. Det kan Peter Lundsbye og mange andre sikkert også fortælle dig.

Jeg taler om den generelle sideloadhastighed på Amino, ikke om de periodiske hastighedsproblemer du omtaler, som formentlig er relateret til databaseserverne. Ydelsen af databaseserverne påvirkes selvfølgelig ikke af hentning af 3. parts objekter som reklamer etc., men den samlede sideloadtid påvirkes betydeligt af reklamerne.

Min pointe er egentlig bare, at reklamerne forværrer sideloadhastigheden og at det ville være ærgerligt at overse den optimeringsmulighed.

Mht. hastighed oplever jeg at Amino støt og roligt bliver langsommere med tiden. Desuden med større hyppighed af udfald i den sidste tid. De tal for Speed Index jeg skrev tidligere, fortæller også at Amino har ganske alvorlige hastighedsproblemer.

I øvrigt kan hastigheden jo monitoreres med forskellige værktøjer. Både den almindelige sideloadtid på et udvalg af forumsider, back-end svartider, transaktionscheck af f.eks. oprettelse af indlæg mv. Så kan I få fine kurver over svartider og sætte alarmer op.

Side 7 ud af 7 (61 indlæg)