Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino er uhyre langsom?

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg den eneste der oplever Amino.dk har uhyre langsomme svartider?

Jeg synes efterhånden uanset hvilken linje og hvilken maskine jeg sidder på, så svarer Amino.dk utrolig langsomt - tracert jeg til sitet, har jeg også mange hops og lange svartider... og det samme oplever jer på sitet. 

Er det et kendt issue?

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,


Det forstår jeg ikke at du siger? Det kører rimeligt fornuftigt på min telefon da?

Frank

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har samme problem her på mine 2 computere der ellers i forvejen har rigtig god hardware samt en 50/50 Mbit forbindelse, men på mobilen kører det helt smooth, det er sgu mystisk.

-Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har også været en tråd om at de skulle have forbedret det væsentlig fra telefonen, men på stationnær oplever jeg stadig meget ofte at den "hoster" kraftigt og loader meget længe.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kører også langsomt for mig...

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 04:44
Hvor mange stjerner giver du? :

I bunden af vores side kan I se et tal for hvor hurtigt Amino loader. Hvad ligger jeres tal på der.

Er det forsiden som loader langsomt, debattråde eller hele siten som er langsomt.

Lige nu får jeg selv tal mellem 0,3 og 2,0

Nicolai

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 04:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:
Er det forsiden som loader langsomt, debattråde eller hele siten som er langsomt.

Forsiden loader på mellem 3.2 og 4.4 sek. og undersider mellem 0.6 og 0.9 sek. for mig. 

Mvh Carsten

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mærker ingen forskel, det køre med den hastighed som det altid har kørt med, hverken hurtigere eller langsommer. (jeg taler brugeroplevelse! Jeg har ikke målt tallene.)

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ret simpelt det med svartider. Blokere i alle reklamerne med Adblock og Ghostery Appen vil i knap halvere jeres svartid når i surfer. Begge Apps lukker dog for nogle funktioner i Amino.

Min Mac vil slet ikke kunne vise hjemmesider som EB.dk med alle deres reklamer, så begynder Mac'en at blæse helt vildt!

Mvh.

Rune

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den gængse tid når man sidder og klikker rundt er alt, alt for langsom. Det skal slet ikke tage ~3 sekunder pr. pageload når man sidder og bruger en hjemmeside, som inviterer til at man klikker meget rundt, som man gør på Amino. 

Hvert pageload tager 2-4 sekunder - men ca. hver 10-20. pageload ved mig tager meget, meget længere tid: 

Der var en gang jeg tit var på Amino og sågar havde Plus. Men jeg bliver livstræt af langsomme hjemmesider og Amino er storslem, jeg føler i rimelig høj grad at jeg sidder og spilder min tid, fordi det tager så lang tid at loade siderne. 

Max 1 sekund er den tid et pageload må tage, når det er af den natur Amino er. 

Rune Svenninggaard:
Det er ret simpelt det med svartider. Blokere i alle reklamerne med Adblock og Ghostery Appen vil i knap halvere jeres svartid når i surfer. Begge Apps lukker dog for nogle funktioner i Amino.

Så er man også helt sikker på, at man på ingen måde bidrager med noget økonomisk til Amino, så der er penge til at løse problemerne med loadtid.  

Rune Svenninggaard:
Min Mac vil slet ikke kunne vise hjemmesider som EB.dk med alle deres reklamer, så begynder Mac'en at blæse helt vildt!

Så er det vist tid til en ny Mac :)  Både min MacBook Pro og min MacBook Air kan uden problem håndtere det - uden at gå amok.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)