Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER HJÆLP! Godt produkt, men ikke meget salg?

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Vi er utrolig glade for i tog jer den tid at kigge på vores hjemmeside / produkt. Vi nyder at i kommer med positive henvendelser, men også noget kritik, som vi skal bruge for at kunne blive bedre. 

Dette er vores første produkt som udviklere og vi er stolte. Vi kan godt se der er nogen ting, som kan blive ændret og det har budget ikke kunne holde til i første omgang, men helt klart noget vi vil kunne bruge i fremtiden. 

Mvh, Munz (Simon) 

Tilmeldt 19. Jul 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu arbejder jeg selv med træ og ville foreslå jer at lave dem i fx ibenholt (ebony) også. Kig også gerne på wenge og måske nogle træsorter med lidt mere eksotisk mønster. :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

I har lavet jer en flot side, der præsenterer jeres produkt nydeligt. Det er en pæn dock, men jeg er enig med folk i, at mærket ikke signalerer kvalitet eller luksus, som I brander jer på. (Rettelse: Jeg har kigget yderligere på produktet og jeg tror ikke at det mærke er så slemt som jeg fik antydet. Men jeg måtte se en række billeder før jeg skiftede mening. Jeg er dog bange for, at mange der besøger siden lynhurtigt bestemmer sig for om det er køb/ikke-køb. Jeg tror det er billede 2 og 3 på forsiden, der skræmmer mig lidt (det er som om der er nogle ujævnheder rundt i kanten af mærket som skinner mig i øjnene) 

Har I på forhånd lavet en markedsundersøgelse og kigget på:
- Hvor mæt markedet er?
- Hvor mange konkurrenter er der? 
- Hvordan er prisen ifht. andre produkter i samme kvalitet?

- Hvor mange mennesker føler et behov for en iPhone dock? 

Mvh. Niels 

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Jeg har ikke læst tråden igennem, men her er mine kommentarer til hjemmesiden, produktet og virksomheden.

Hjemmeside:

Flot hjemmeside, men jeres CTA knapper skal have mere fokus. 

Jeg savner kontaktinformationer, virksomhedsinformationer.

Købsflowet er ret standard, men ganske udemærket. Her vil jeg igen påpege CTA knapperne- Sort tekst på en mørkerød knap fungerer ikke.

Virksomheden/logoet:

Munz giver ikke så meget mening i mine ører, men et navn behøver ikke altid give mening. Jeg kommer dog til at tænke på monz (Valuta på Netstationen) eller Monse (Ref. til mor) - Der skal være øget fokus på branding af jeres navn og virksomhed. En del af brandingen vil være et nyt logo.

Produktet:

Produktet og idéen bag er meget charmernede og I har helt sikkert ramt et eller andet. Dog ser produkterne også lidt "hjemmelavet" ud på jeres lyse modeller (ujævnheder). Dertil kommer jeres logo med udsmykningen forest på produktet. Dette er main reason at jeg ikke ville købe produktet. Det er ærgerligt, da produktet bliver solgt som et eksklusivt og stylish produkt. Jeg ville holde produktet helt clean og eventuelt have et tryk eller klistremærke under dock'en.

Held og lykke :-)

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus!

Tak for din respons!

Produkterne er langt fra hjemmelavet. De bliver fremstillet af en prof. dansk snedker, som bor på Fyn. Vi bruge de bedste materialer og vil altid levere den bedste kvalitet.

Mvh, Munz (Simon) 

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sagt mange gange, men jeg gentager det gerne, drop skiltet foran det ser billigt ud og er 100% forskellen på om jeg gad have den stående på mit skrivebord - brænd jeres brand ind i bunden.  

/Arco

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Et minut på Google images og så havde jeg fundet 3 alternativer jeg synes bedre om, hovedsageligt fordi der ikke er placeret noget grim branding som overskygger hele produktet.

Fra København
Tilmeldt 18. Apr 10
Indlæg ialt: 8
Fra  Gixmo.dk Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undre over de røde knapper med sort tekst. En hvid tekst vil gøre det meget nemere at læse. Og knappen til at lægge i kurv, vil jeg personlig gøre mindre (muligvis grøn) samt flytte knap, drop down og prisen, ned under teksten, da det virker underligt at blive mødt med pris, valgmulighed dog knap som det første.

Evt. også lave en specifikationsboks som hurtigt kan give kunder et overblik over produktet uden at skulle læse alt teksten. F.eks. kan man skifte kablet ud? Er det et originalt kabel? Er træet behandlet? 

Jeres indkøbskurv er meget uoverskuelig, mindre billeder, lidt streger til at lave "bokse" samt totalprisen neden under produkterne vil gøre det mere overskueligt.
 

Det vil lette hele forløbet, vil jeg tro, og i sidste ende gøre dem mere købevillige? 

Kig på jeres Analytics og se hvor kunderne falder fra henne, så har I hvertfald en indikation for hvor "problemet" muligvis ligger.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu tror jeg ikke en forbedring eller optimering af jeres website giver jeg en væsentlig forøgelse af salget - i skal tænke i nye baner og ud over jeres egen shop, i skal have fat i andre salgskanaler og i skal benytte PR som et redskab til at øge opmærksomheden omkring jeres produkter, og så skal i tænke ud over landets grænser - der er naturligvis et hjemmemarked, men det vil være begrænset - alene at brede sig til f.eks. Sverige giver dobbelt så stort kundegrundlag - forestil jer hvad det så f.eks. vil betyde at komme ind på det tyske eller engelsksprogede marked.

Det rigtig publikum betaler gerne for designprodukter - tænk på jeres målgruppe og hvordan de påvirkes - og find ud af hvilke forhandlere der kunne være interessante at sælge produktet igennem. Det kunne f.eks. være i skulle gå helt andre veje end mobilforhandlere - der findes designforretninger som måske er meget mere interessante for jer, specielt fordi her sælges alt ikke på pris og i skal ikke konkurrerer med en hel flok øvrige leverandører.

Der er uendelig mange muligheder, hvis i tænker lidt ud af boksen - og hvis i går andre veje end alle de øvrige på markedet.

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)